ייעוץ חינם:

055-970-5875

בלונים להצעת נישואין

מגיע הרגע בכל זוגיות שמדברים על מיסוד הקשר וחתונה. מהרגע החשוב הזה, מתחיל בן הזוג, בדרך כלל הגבר אך לפעמים זאת האישה, לחשוב על הצעת נישואין רומנטית, מושקעת, מפתיעה ומרגשת. מה שלא תכלול ההצעה, כדאי שיהיו שם טבעת ובלונים.

מגוון בלונים מיוחדים להצעת נישואין
הצעת מחיר טלפונית חינם
055-970-5875

הצעת נישואין בבית

הכי חשוב שתהיה תמונה 

בעידן הרשתות החברתיות חשוב מאוד שהרגע הרומנטי הזה יתועד ואפשר יהיה להפיץ את האושר הזוגי לכל עבר. כדי שהרגע הזה יצטלם יפה, ראוי לדאוג לתפאורה מרשימה ומכובדת שתהלום את הרגע המיוחד הזה. תופתעו לגלות כמה אפשרויות קיימות לקישוט האירוע הזה וביניהן גם בלונים להצעת נישואין. 

בלונים בתקרה

אומנם מדובר ביריעות פלסטיק מלאות באוויר אבל הן הפכו לחלק בלתי נפרד מכל מיני חגיגות ואירועים. בלונים מוסיפים צבע ועניין, מקשטים את החדר וגורמים ליצירת האווירה המתאימה ומעניקים המון שמחה. גם כשמדובר ברגע רומנטי, עם בלונים הצעת נישואין תהיה רגע בלתי נשכח. בלונים בצבעים רומנטיים כמו אדום ולבן, בלונים צבעוניים שיסמלו את האושר ואת השמחה, בלונים בצורת לבבות, בלונים עם כיתוב "אני אוהב אותך", האפשרויות רבות ואין ספק שבלונים הם חלק בלתי נפרד מהחגיגה. 

צרור או בודדים, על המיטה או על התקרה

הפקת הצעת נישואין דורשת מחשבה לא מעטה וכרוכה בהרבה מאוד משתנים. למיקום והזמן יש משמעות חשובה ובהתאם להם יש לתכנן את כל השאר. בלונים מאפשרים לכל מקום להפוך למיקום רומנטי. יש אפשרות ליצור קשת בלונים בגוונים שאהובים על בת הזוג, שדרכם יעבור הזוג המיועד או לסמן שביל בעזרת בלונים אשר קשורים לפנסים, יש אפשרות לפזר בלונים בחדר או להפריח אותם בחיק הטבע ברגע שליפת הטבעת. עם הניסיון שיש לנו בחברת זוג מלמעלה לאחר שטיפלנו בהצעות נישואין רבות בארץ כבר למעלה מעשור, נוכל להגשים כל חלום שתרצו. 

הרגע שייזכר לעד

אומנם זהו רגע אחד, אך תתפלאו עד כמה הוא משמעותי וייזכר לשנים רבות. את החתונה בוודאי תהיו נרגשים ותזכרו רק בתמונות אך את הצעת הנישואין תנצרו בלבכם להרבה שנים. זאת הסיבה שכדאי שתתכננו ותחשבו על כל רגע ועל כל מילה, על המיקום המושלם, הרגע המדויק והרקע הנכון. בעזרת בלונים תוכלו ליצור את שמותיכם או את השאלה "התנשאי לי", תוכלו לשלב גם משפטי הצעת נישואין מסביב קשורים לבלונים או כתובים על הבלונים ואף להנציח את הרגע בהפרחת הבלונים. את הבלונים תוכלו אחר כך לקחת אתכם הביתה עד שייצא מהם האוויר או להעניק למחלקת ילדים בבית חולים שתבחרו. 

כמה זה עולה לנו

קשה לתמחר בלונים להצעת נישואין מחיר הבלונים תלוי בגודלם, בעיצוב שתרצו, בכמות, האם תרצו בלונים עם כיתוב אישי או בצורות מיוחדות. כך או כך, מומלץ לא לחסוך ולהסתפק בבלונים בניפוח אישי מכיוון שהם נוטים להתפוצץ, לעוף, וברגע המיוחד הזה לא תרצו לפשל כי חסכתם על הבלונים. 

אנחנו נוכל להמליץ לכם על ספקי בלונים מצוינים שאנחנו עובדים איתם באופן קבוע. הם מבצעים עבודה מיומנת והלקוחות מרוצים מאד מהתוצאות יוצאות הדופן.

נשמח לעזור לכם בבחירת חברה מתאימה לבלונים להצעת הנישואין, השאירו לנו טלפון וניצור אתכם קשר בהקדם. 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

חדש במגזין