ייעוץ חינם:

055-970-5875

הצעת נישואין אינטימית

הצעת נישואין אינטימית בבית או בחוץ

מחפשים רעיונות להצעת נישואין אינטימית? האופציות של הצעות נישואין אינטימיות הן רבות וכל בן זוג שומע על הטרנדים האחרונים ומחליט איזו דרך היא הנכונה ביותר עבורם לאור האישיות שלהם. רבים מהם בטוחים שהצעת נישואין גדולה תביך את בת הזוג שלהם ולכן הם מעדיפים להתמקד באפשרות של הצעת נישואין אינטימית שבה ישתתפו רק שניהם.

מגוון הצעות נישואין אינטימיות במיוחד
יש לנו את העיצובים המדהימים ביותר בארץ!
אותיות מוארות, אותיות עם פרחים לבנים/אדומים
להצעת מחיר חינם חייגו כעת:
055-970-5875

הצעת נישואין

הצעת נישואים אינטימית 

צוות החשיבה שלנו מציע לבן הזוג כמה אופציות שבהן הוא יוכל להציע הצעת נישואים אינטימית. מלון בוטיק קטן וחדש בתל אביב, צימר קסום במדבר, סוויטה מלכותית בצפון, בבית הקטן והצנוע שלהם או בטבע.
הצוות המקצועי שלנו מראה לבן הזוג תמונות וסרטונים של כמה הפקות שביצעו המפיקים של זוג מלמעלה בעשור האחרון, עד שהבחור מחליט על האופציה הרלוונטית ביותר שאותה אנו מתאימים לצורך ולרצון שלו.

הצעת נישואין בטבע 

תארו לכם שבני הזוג יוצאים לטייל באחד הנחלים בצפון ובנקודה מסוימת מציע הבחור שהם ינוחו ליד מבנה סמוך לאור הדרך הארוכה שהלכו. כאשר הם מתקרבים למבנה נגלה לעיניהם מראה ציורי של שלט ענקי עם תמונה של בת הזוג, זוהי הצעת נישואין בטבע שאי אפשר לסרב לה – התינשאי לי? או לחלופין יוצאים לטיול במצפה רמון או באזור המדברי הסמוך לים המלח ובאמצע שום מקום הצוותים שלנו הכינו מראש שביל יפהפה מבד לבן, המבחר הגדול של הפרחים הטבעיים והמגוונים יוצרים נווה מדבר באמצע השטח החולי ואין כמו הצעת נישואין במדבר, עם כמה איילים שעומדים על הסלעים ומביטים במחזה המרהיב והאינטימי.

הצעת נישואין בבית 

כאשר מגיע היום המתאים ביותר בן הזוג מפזר הרבה מאד פרחים החל בקומת הכניסה לבניין ובמעלה המדרגות עד ההגעה לדירה של בני הזוג. היא מופתעת ומקבלת בדירתם הצעת נישואין אינטימית עם פרחים אדומים אשר מונחים בכל מקום ברחבי הבית בתוך אגרטלים דקורטיביים. הפרחים הקסומים מרכיבים גם את האותיות היפהפיות – MARRY ME  והכלה הנרגשת משיבה בחיוב ואין מאושרת ממנה ברגעים האינטימיים הללו. 

זוהי הצעת נישואין פשוטה ויפה אשר נחגגת בשניים בלי הרבה קולות רקע של בני משפחה וחברים וזאת כדי לנצור את הרגעים האישיים שהם יזכרו לעד. אחרי הרגעים המפתיעים והתכנון המדוקדק מגיעה להם ארוחת גסטרונומית ברמה גבוהה שהכין עבורם השף. הם נשארים בפינה האהובה עליהם בבית ונהנים מהמעדנים המגיעים בזה אחר זה מהמטבח ויש תחושה באוויר שאף אחד מהם אינו מעוניין שהרגעים מלאי האהבה הללו יסתיימו אי פעם.

התלבטויות של חתן השמחה 

הצעת הנישואין תתקיים בביתם של בני הזוג, בבית מלון, בחוף הים או בכל מקום אחר. אנחנו אחראים לכל שכל האירוע יהיה מתוזמן על פי לוח הזמנים שנקבע מראש, מביאים את כל האקססוריז, דואגים לבלונים מנופחים במקומות הרלוונטיים, לפרחים טריים בהתאם לגוון הרצוי, שמפניה, כוסות ועוד.

ההכנות לטקס המרגש של הצעת נישואין מדיר שינה מעיניו של בן הזוג ולא אחת הוא בודק עם עצמו אם טיפל בכל הדברים עבור הצעת הנישואין שהוא מתכנן בימים הקרובים. אחת ההתלבטויות המרכזיות שלו היא מה אומרים בהצעת נישואין מלבד התינשאי לי? זה הזמן להביע את האהבה העצומה שלו אליה, להסביר לה שהזוגיות שלכם היא מושלמת, כיוון שהיא כוללת חברות אמיתית ושיתוף פעולה אשר גדל מיום ליום. 

אנחנו מסוגלים לסייע לכם בתכנון הצעת נישואין מהסרטים! דברו אתנו ותופתעו לגלות רעיונות יוצאי דופן

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

חדש במגזין