ייעוץ חינם:

055-970-5875

הצעת נישואין בבית

אז למה כדאי להציע נישואים בבית?

מחפשים רעיונות להצעת נישואין בבית? הצעת נישואין בבית היא ההצעה האינטימית ביותר עבור בת הזוג. בעת הכנת ארוחת ערב נורמטיבית בין החביתה והירקות החתן כורע ברך ושולף טבעת! בת הזוג המופתעת עונה בדרך כלל בחיוב, מאושרת עד הגג ונהנית מהמחווה שנעשתה בבית, בצנעה ובלי קהל כלל. 

מגוון העיצובים הגדול ביותר בארץ!
מספקים זמינות מהיום להיום
להצעת מחיר חינם
055-970-5875

הצעת נישואין בבית
הצעת נישואין בבית

 

הכנות להצעת נישואין בבית 

קיימות כמה אפשרויות של הצעת נישואין בבית, כמו לדוגמה הזמנת ארוחה ממסעדה מיוחדת וכך בין ביס לביס, החתן מוציא את הטבעת ושואל את השאלה הכול כך חשובה – התינשאי לי ? אפשר להיערך לכך גם על ידי הנחה של פרחים רבים על המדרגות וכאשר בת הזוג תגיע הביתה מהלימודים או מהעבודה, היא תשמח מאד לראות את שפע הפרחים, היא תאסוף אותם אחד אחד והם יובילו אותה עד פתח הדירה. שם תמתין לה הפתעה גדולה של בן הזוג ששולף טבעת והמון חברים ובני המשפחה הקרובה שהמתינו בדריכות עד שהיא תחזור הביתה, כדי להיות חלק מהחוויה של הצעת נישואין בבית.

שילוב מפתיע בחיפוש אחר רעיונות ייחודיים 

הרעיונות המקוריים עבור הצעת נישואים בבית יכולים להיות פשוטים ונעימים ולעומת זאת הם יכולים להיות רעשניים ועם המון אורחים. בן הזוג שמשוחח אתנו ומחפש אופציות של הפקת הצעת נישואין בבית, יודע שהוא הגיע למקום הנכון עבורו. הצוות היצירתי של זוג מלמעלה עוסק למעלה מעשור בתחום זה ולכן מציע לו הרבה מאד הצעות יוצאות דופן של ההיערכות וההכנות לטקס זה. מדובר בדברים שאנו מבצעים כדי שבת הזוג לא תרגיש שיש תכונה שונה בבית, שהוא מתכנן דברים או קונה פריטים ומחביא אותם בארון. 

כאשר אנחנו מבצעים את כל המשימות מאחורי הקלעים אין סיכוי שהיא תחוש משהו ולכן חתנים רבים מעדיפים לפעול בדרך זו וכך ליצור חוויה מוצלחת שבני הזוג יזכרו לאורך כל חייהם והם יספרו זאת לילדים וגם לנכדים. 

ההפתעה שממתינה בבית 

לאחר שהחתן ואנחנו קובעים תוכנית מסוימת מתוך הצעות נישואים בבית, היא יוצאת לדרך.  אנחנו דואגים לאווירה בבית שכוללת קישוטים מרהיבים, שלט התינשאי לי אשר מורכב מפרחים אדומים ומרשימים ושפע של בלונים בגוונים ספציפיים. בהתאם לתוכנית לאחר שבת הזוג תגיע הביתה, היא תתיישב ליד השולחן כדי לאכול את האוכל הנפלא שהגיע מהמסעדה יצאו לפתע מאחד החדרים שלושה נגני כינור שינעימו במנגינות המתאימות למעמד של הצעת נישואים בבית, או ייכנס פתאום זמר מצליח שיפתיע את המעריצה שלו בשירי אהבה נהדרים שימיסו אותה. במקביל בן הזוג יכרע ברך ויציע נישואין. 

היא חשבה שהם לבד בבית אך פתאום יצוצו מחדרים אחרים הרבה מאד חברים ובני משפחה שהיו שקטים עד עכשיו ולאחר שהטקס התקיים ובת הזוג ענתה בחיוב זה הזמן הטוב ביותר לצאת החוצה מהחדרים, לרקוד, לשיר ולהשתולל כדי לשמח את הזוג הצעיר שעולים שלב ביחסים כשהם בדרך לחתונה שלהם.

הטבעת היפהפייה 

כאשר בת הזוג עונדת את טבעת האירוסין המרשימה, היא מאושרת עד הגג. ברוב המקרים החתן עושה מחקר מעמיק ולכן הוא רוכש טבעת שמתאימה בדיוק לחברתו והיא לבטח גם תמצא חן בעיניה כיוון שהיא טבעת עדינה, מזהב לבן ויש בה דוגמה נחמדה וטבעת יהלום במרכזה. בדרך זו בן הזוג מימש עבורה את החלום של טקס אירוסין מרגש, מפתיע ועם טבעת האירוסין היפה ביותר בעולם.

אנחנו יכולים להיות מאחורי הקלעים של הטקס המרגש שלכם וליצור אירוע של פעם בחיים ! דבר אתנו ונשמח להציע לך מבחר גדול של הצעות מפתיעות עבור הצעות נישואים בבית.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

חדש במגזין