ייעוץ חינם:

055-970-5875

הצעת נישואין בחרמון

הצעת נישואין בחרמון עם מגוון עיצובים

צבעו הלבן הבוהק של השלג בחרמון מזכיר את שמלת הכלה היפהפייה ולכן בני זוג רבים חושבים להציע נישואין על ההר הגבוה בישראל ולהפתיע בדרך מקורית את בת הזוג שלהם.

מגוון עיצובים מדהימים להצעת נישואין מיוחדת בחרמון
להצעת נישואים מדהימה במיוחד בחרמון
חייגו כעת
055-970-5875

הצעת נישואין בחרמון
הצעת נישואין בחרמון

הצעת נישואין בחרמון

כל הצעת נישואין דורשת תכנון מדוקדק מראש, אך כשמדובר במקום כה רחוק שהוא גם מושלג התכנון הוא ייחודי. הצוותים המיומנים של זוג מלמעלה נפגשים עם בן הזוג, שומעים על אופייה של בת הזוג וחושבים יחד מה יהיה הצעד המפתיע ביותר עבורה.

הנציגים מציעים כמה רעיונות מקוריים, הכוללים טיפוס על ההר, נסיעה במזחלת, עלייה לרכבל העליון וגם גלישה בשלג באמצעות אמצעים מצחיקים כמו יריעות ניילון.

שלבי הארגון לקראת הצעת הנישואין 

בן הזוג מודיע לצוות ההפקה מה יהיה המועד של היום החשוב ביותר עבורם, הם ייקחו ביום חמישי יום חופש מהעבודה, כדי לבלות סוף שבוע רומנטי בצימר. התכנון הוא לצאת מוקדם בבוקר ולבלות יום של הנאה בחרמון המושלג. כל המהלך יהיה רגיל לחלוטין הם ייהנו וישתובבו על המדרון המושלג, יבצעו גלישה אחת ועוד אחת עד שיתעייפו.

ברגע זה יציע בן הזוג לעלות על הרכבל כדי לטפס במעלה ההר עד הפסגה המדהימה ביופייה. כשהם עומדים בתור לרכבל הצוות שלנו כבר מוכן, הם כותבים על השלג בדיוק במקום שמעליו הם יחלפו ברכבל, את השאלה החשובה – התינשאי לי? וכך כשהם מטפסים באיטיות במעלה ההר, בן הזוג אומר לבת הזוג, תציצי למטה ופתאום מול עיניה מופיע הכיתוב הענק בשלג, היא מביטה אליו בתמיהה והוא כבר הספיק לשלוף את הטבעת ולהציע לה נישואין.

הרגע הדרמטי על החרמון 

בת הזוג חשבה שאולי הוא יציע לה נישואין במהלך סוף השבוע הרומנטי בצימר היוצא דופן, אך כיתוב מיוחד על השלג, זה מהלך לחלוטין לא צפוי ! הרכבל הגיע לנקודה הגבוהה ביותר שמיועדת לגולשים וגם ממנה אפשר לראות את הכיתוב המרשים. זה הזמן לצלם כמה תמונות סלפי על רקע הכיתוב – התינשאי לי בחרמון המושלג. 

הצעד הבא והברור מאליו הוא להעלות את התמונות לרשתות החברתיות כמו אינסטגרם, פייסבוק ואחרות כדי שכל בני המשפחה והחברים ישמחו יחד איתם. ההודעות שמתקבלות תוך כמה רגעים לרגל הצעת נישואים בחרמון, הן מרגשות ביותר. כולם שמחים מאד לביצועו של הצעד המתבקש שכולם ציפו לו בחודשים האחרונים.

בני הזוג הנרגשים עמדו על פסגת העולם, מחייכים מאוזן לאוזן ומאושרים מהרגעים האינטימיים שמובילים אותם להתחיל לחשוב על החתונה שהם ירצו לתאם. יש להם את כל סוף השבוע לחשוב על זה ובינתיים הם ממשיכים ליהנות במדרונות המושלגים וליהנות מהסקי, מהנסיעה על המזחלות ומזריקת כדורי השלג זה על זה לאור השמחה העצומה שלהם. 

החגיגה הגדולה לרגל הצעת הנישואין 

לאחר הבילוי המעייף והמרגש מאד על החרמון, בן הזוג מסיע את ארוסתו הטרייה למסעדה מהממת בה הוכן עבורם מראש על פי ההזמנה שלנו, חדר אינטימי עבור הארוחה הראשונה שלהם כזוג מאורס ולקראת היותם זוג נשוי.

השף הגלילי הכין עבורם שפע של מאכלים אותנטיים וטריים שמאפיינים את הגליל, הכול הוגש באופן אסתטי ונקי וכלל הגשה צבעונית ויוצאת דופן שהוסיפה רבות לאירוע הנפלא שהתרחש בבוקר.

גם אתם מעוניינים להציע נישואין לבת הזוג שלכם במקום קסום ברחבי ישראל? בשביל זה אנחנו לשירותכם. דברו אתנו ונמצא עבורכם מקום ייחודי. 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

חדש במגזין