ייעוץ חינם:

055-970-5875

הצעת נישואין בטבע

מגוון הצעות מקוריות בטבע

מחפשים הצעת נישואין בטבע? מצאתם את המקום המתאים!
בחורה שנמצאת בזוגיות ארוכה חשה שהגיע הזמן לקדם את היחסים שלהם ולכן היא מצפה להצעת נישואין רומנטית. ברור גם לו וגם לה שהם סיר ומכסה, אך השאלה היא מדוע הוא מתמהמה ומדוע הוא אינו מציע נישואין.
כשהיא שואלת אותו בדרך עקיפה על כך, הוא מבקש ממנה להמתין בסבלנות ומבטיח לה שזה יקרה בזמן לא צפוי כלומר לא ביום ההולדת שלה, לא בט"ו באב אלא ביום רגיל ובזמן שהיא לא מצפה שתקבל הצעת נישואין ביום זה.

רוצים להציע נישואין בטבע ולא יודעים איפה?
אנחנו נשמח לסייע עם מגוון מקומות בלעדיים
למעלה מ-5 סוגי עיצובים להצעה בטבע
הצעת נישואין בטבע שהיא לא תשכח!

חייגו כעת להצעת מחיר
055-970-5875

הצעת נישואין בחוף הים הקשתות בקיסריה
הצעת נישואין בחוף הים הקשתות בקיסריה

הצעת נישואין בטבע – חיפוש אחר מיקומים יוצאי דופן בטבע 

הרעיונות המקוריים ביותר הם לגבי הצעות נישואין בטבע כיוון שיש ברחבי ישראל מקומות מדהימים ביופיים ולכן הטבע הוא התפאורה היפה ביותר לאירוע רומנטי ומלא אהבה. מתוך המאגר שלנו אנו מציעים לבן הזוג כמה מיקומים אטרקטיביים במיוחד כמו הנקרות בראש הנקרה, יער בן שמן, מבצר אפולוניה ליד הרצליה, המרינה של היאכטות באשקלון, נמל הדייגים ביפו העתיקה, בחוף הים או ביקב קסום בגליל.

בכל המקומות הללו הפקנו בחברת זוג מלמעלה הצעות נישואין משגעות בעשור האחרון ולאור הניסיון הרב שלנו אנו מודעים ליתרונות של כל אחד מהם. זו הסיבה שאנו מעניקים ללקוחות את מלוא המידע ולא מחסירים שום פרט, כדי שבן הזוג יבצע החלטה מושכלת על פי המיקום ומתוך ההיכרות המעמיקה עם בת הזוג שלו. 

מקומות מיוחדים להצעת נישואין בטבע

אם עוד לא החלטתם על מקום דעו את זה, יש לנו את מבחר המקומות הטובים ביותר, חלק מהמקומות רשומים במאמרים כאן וחלק ניתנים בשיחה טלפונית בלבד, הנה מספר המלצות למקומות מדהימים שאפשר להציע נישואין בטבע

  • מערונת לשניים עם נוף לים (בהר הכרמל) 
    • מה לרשום בוויז: רחוב ספיר זיכרון יעקב, הולכים מערבית 10 דקות ועולים בסולם למערה עם נוף לים שמתאים לזוג (בדיוק להצעת נישואין רומנטית מאוד)
  •  חוף הצדפים הבונים (בחוף הכרמל) מומלץ להצעת נישואין בשקיעה – פשוט מדהים!
    • מה לרשום בוויז: חוף הצדפים הבונים
  •  פסל לב שצופה לשקיעה – במעגל מיכאל – פסל לב ענק מקום מדהים שאפשר לשבת בו ולהצטלם וגם כמובן להציע נישואין בצורה מיוחדת מאוד
    • מה לרשם בוויז: פסל לב הים (המקדש)
  • חוף שפיים – בלב חוף שפיים בחוף ארסוף תוכלו למצוא דק עץ בלב שמורת טבע קסומה
    • בוויז: חוף שפיים, הולכים קצת ברגל
  • מעיין טורקיז עם דשא – מקום מדהים עם דקלים עם חנייה קרובה
    • בוויז: עין נון, מגדל (הולכים קצת)
  • בית לאה – מקום טבעי וקסום עם גדות הירקון עם מים נקיים
    • בוויז: בית לאה

הצעות נישואין בחוף הים של פלמחים 

מבין האופציות של הצעות נישואים בטבע, בן זוג זה העדיף לבחור את רצועת החוף היפהפה של פלמחים. בהתאם לתכנון המשותף שלנו יצרנו לב ענק בסמוך לקו החוף והנחנו בתוכו שלל נרות בתוך החול, התוצאה הייתה מרהיבה. הוספנו שלט ובו כתובת אש שהודלקה כאשר בני הזוג הגיעו לחניה וצעדו לכיוון החוף. הבחורה קלטה מיד את כתובת האש והייתה נסערת לחלוטין, הוא אחז בידה, כרע ברך ושאל אם תסכים להיות אשתו לעולם ועד. התשובה החיובית הגיעה מיד ולאחר מכן בשיא ההתרגשות הם ישבו על הכיסאות בתוך הלב הענקי אחזו ידיים והביטו לשקיעה שנעלמה לאט לאט במערב. 

נוסעים צפונה לראש הנקרה 

הנקרות בראש הנקרה הם אחד מפלאי הטבע הקסומים והייחודיים בישראל. לכן לאחר שבן הזוג בחן את האפשרויות של הצעות נישואין בטבע הוא החליט שאין כמו ליהנות מהנופים הצפוניים ובחר בנקודה הצפונית בישראל להציע נישואין לבחירת ליבו.

המסע החל כטיול רגיל באחד מימי השבוע, עצירה למסעדה, עלייה ברכבל וטיול בתוך הנקרות. באחת הפינות הפתיענו אותה עם שלט ענקי המורכב מעשרות פרחים אדומים ובו כתוב התינשאי לי? היא לא האמינה שהשלט מיועד לה אך לאור השם המיוחד שלה אין ספק שהשלט הוא עבורה. בן הזוג כרע ברך והוציא מכיסו את הקופסה האדומה ששמר עליה כמה ימים עד הגעת הרגע המרגש. הזוג המאורס והמאושר צעד חזרה לרכבל והצוותים שלנו פרקו את השלטים ואת הפרחים, כדי להשאיר את המקום נקי בהתאם לאישור שקיבלנו מהנהלת האתר. 

חגיגות לכבוד הצעת הנישואין 

בת הזוג הנרגשת לא נרגעה, היא לא הסתכלה על הדרך כיוון שהיה לה ברור שהם חוזרים לביתם, אך אנחנו הזמנו מבעוד מועד סוויטה מרהיבה באחד היישובים הסמוכים ולבני הזוג חיכתה חוויה נהדרת בהמשך ליום הקסום שעברו יחד והם נכנסים לצימר כזוג מאורס.

כאן הם ייהנו משלל פינוקים שהנחנו בחדרם, סלסלה של פירות טריים, שוקולדים ופינוקים נוספים, יין משובח והמון אטרקציות מפתיעות.

בוא נבחר יחד את הלוקיישן המתאים ביותר להצעת הנישואים שלכם, מחכים לשיחת הטלפון שלך!

שאלות ותשובות

icon

ניתן להציע נישואים בכל רחבי הארץ! ישנם מקומות מיוחדים בטבע שנשמח להציע לכם בשיחת ייעוץ ללא תשלום

icon

כדאי לתאם כמה ימים מראש על מנת שנוכל להערך בהתאם.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

חדש במגזין