ייעוץ חינם:

055-970-5875

הצעת נישואין במסעדה

הצעת נישואין במסעדה רומנטית

מחפשים הצעת נישואין במסעדה? מצאתם! בני זוג רבים מגיעים מדי פעם לארוחה באחת המסעדות הסמוכות למקום המגורים שלהם או למסעדות יוקרתיות באירועים מיוחדים. לכן כשבן הזוג יציע שהם יסעו בערב למסעדה, לא מדובר בהצעה יוצאת דופן ולכן בת הזוג לא תחשוד כלל שמדובר באחד הערבים המיוחדים בחייה שהיא לא תשכח אותו לעולם. 

מגוון מסעדות בפריסה ארצית
רוצים מסעדה רומנטית במיוחד? 
תנו לנו לסייע לכם
חייגו כעת:
055-970-5875

הצעת נישואין

הצעת נישואין במסעדה

הגורמים המקצועיים שלנו יסייעו לבן הזוג לבחור את מקום האירוח המתאים ביותר עבור הצעת נישואין במסעדה כדי שיהיה זה מקום אינטימי ולא המוני, מסעדה שיש בה חדרים ייעודים למטרות מסוג זה וצוות קולינרי ברמה גבוהה, אשר ידאג לפנק את בני הזוג ביום הקסום של חייהם.

כדי להעצים את האווירה החגיגית, זו תהיה בדרך כלל מסעדה יוקרתית מחוץ לעיר. בן הזוג יספר לחברתו כי מדובר באירוע של העבודה, או במפגש של חברים ולכן היא לא תופתע כאשר המארחת תלווה אותם לחדר VIP שנמצא באחת מפינות החמד של המסעדה.

לאחר פתיחת הדלת, תראה בת הזוג כמות עצומה של פרחים ריחניים ואת השלט המואר והיפהפה ובו כתוב התינשאי לי. ההתרגשות היא בשיאה ובן הזוג כורע ברך, מגיש לה טבעת מהממת ומחכה לשמוע את תשובתה החיובית.

הצוות שלנו מצלם את הרגעים המרגשים הללו כדי שתהיה להם מזכרת נפלאה מהיום של הצעת נישואים במסעדה והם יוכלו לשתף את התמונות עם חבריהם ובני המשפחה ברשתות החברתיות כדי שכולם ישמחו יחד איתם. 

בחירת של המסעדה המתאימה ביותר 

הצוותים של זוג מלמעלה מפיקים כבר למעלה מעשור הצעות נישואין בכל רחבי המדינה. לכן כאשר בן הזוג מתקשר אלינו ומביע את רצונו לתכנן הצעת נישואין, אנו מציעים לו כמה וכמה מקומות מיוחדים במסעדות משובחות אשר מנוהלות על ידי שפים בעלי שם עולמי, אשר ממוקמות במושבים, בבתי מלון ובמתחמים קולינריים ייעודיים. 

אנו בוחנים עם בן הזוג כמה אופציות עבור הצעות נישואין במסעדה. לכל מסעדה יש את המאפיינים שלה מבחינת מקום גיאוגרפי, סוגי המאכלים, כשרות ועוד. בהתאם להחלטתו של הגבר אנו מתאמים את מועד ההגעה של בני הזוג, כדי לבצע את ההיערכות הנדרשת.

הצעת נישואין בדרך לצימר 

אם מתוך ההיצע של המסעדות בן הזוג בוחר במסעדה ספציפית שהיא רחוקה יחסית, אנחנו מציעים לו לבצע את הצעת הנישואין בדרך לחופשה בצימר חלומי. הם ייסעו צפונה או דרומה על פי ההזמנה והוא יאמר לחברתו שהם ייכנסו בדרך למסעדה לארוחת ערב ולאחר מכן הם ימשיכו בנסיעה לצימר.

כדי לא לעורר חשד הוא יחפש לכאורה מסעדה בסביבה וכך הם יגיעו ב"מקרה" למסעדה ברמה גבוהה מאד שמתכננת אירוח ייחודי עבורם. זה מתחיל בחדר המותאם לאירועים משמחים, שלט מאותיות לד המכיל את שמה והשאלה המפתיעה "התינשאי לי?" החברה הנרגשת כמעט מתעלפת מההצעה יוצאת הדופן וכשהבחור כורע ברך, היא משיבה לו בחיוב והוא עונד לה את הטבעת הקסומה שקנה עבורה.

בהמשך הערב ייהנו בני הזוג מזוג נגנים אשר ינעימו את זמנם סביב השולחן. הנעימות הקלאסיות האהובות יוצרות אווירה אינטימית ומתאימות באון מדויק להתרגשות הנישאת באוויר של בני הזוג המאורסים. הוא מביע אנחת רווחה לאור העובדה שהמבצע הלוגיסטי עבר בהצלחה והיא מביעה אושר ונחת על כך שהם עולים מדרגה בשלב היחסים ביניהם והאתגר הבא הוא תכנון של חתונת השנה שלהם.

אנו מכירים את כל המסעדות יוצאות הדופן שמתאימות מאד להצעות נישואין. נשמח לסייע לכם בבחירת המקום הנכון ביותר עבורכם ולבצע את כל ההיערכות הנדרשת עבור הצלחת המשימה.

שאלות ותשובות

icon

כדאי עם הקינוח או המנה העיקרית, ניתן כמובן גם בכניסה למסעדה

icon

אתם יוצרים איתנו קשר ואנחנו נדאג לכל ההפקה כולל שיר כניסה, המיקום של המסעדה ועוד..

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

חדש במגזין