ייעוץ חינם:

055-970-5875

הצעת נישואין בפיקניק

הצעת נישואין בפיקניק עם זוג מלמעלה

זוגות רבים נהנים לצאת מדי פעם לפיקניק לבד, עם חברים או עם קרובי משפחה. זהו מפגש מלא הנאה שכולל שהייה בטבע, מנוחה, משחקים ספורטיביים וגם ארוחות כאשר כל אחד מהמשתתפים מביא מטעמים מסוימים וכולם נהנים יחד מהמפגש ומהקולינריה.

מחפשים לעשות הפקה מדהימה בפיקניק?
תנו לנו להביא את העיצוב הכי מדהים
עיצובים בהתאמה אישית
055-970-5875

עיצוב הצעת נישואין

הצעת נישואין פיקניק 

כשבני הזוג יוצאים מעת לעת לפיקניק, בת הזוג לא תחשוד לקראת אחד מהם שהיא תלווה גם באופציה של הצעת נישואין בפיקניק. לא נראה לה שבן הזוג יחשוב על מקום מסוג זה כמתאים לביצוע הצעד הכול כך חשוב. מסיבה זו חשב בן הזוג שההפתעה תהיה מושלמת ולכן הוא תכנן את כל המהלכים המתאימים לכך. 

תכנון המיקום האידאלי לפיקניק 

יש מקומות מרהיבים ברחבי הארץ שמתאימים כנקודת מנוחה בדרך לסוף שבוע, או כנקודה שמגיעים רק אליה במסגרת יום שמיועד למטרת מנוחה. אנחנו בחברת זוג מלמעלה ליווינו לקוחות רבים שהעדיפו לבצע הצעות נישואין בפיקניק מחיר הוגן וסביר ולכן מי שמתקשר אלינו מקבל רשימה של מיקומים נהדרים, כדי שיבחר את אחד מהם שיהיה המתאים ביותר עבורו.

המקומות המוצעים הם כרי הדשא הנרחבים בפארק הירקון בתל אביב, פארק אשכול בדרום, יער ביריה ליד צפת, יד קנדי הסמוך לירושלים, נחל אלכסנדר, פארק נחל חדרה והמון מקומות נוספים.

הבוקר מתחיל כרגיל בהתארגנות לפיקניק עם חברים, הוא אומר לה שכולם אמורים להגיע בשעה 12.00 אך למעשה הוא קבע עם כולם בשעה 13.00. כך הם מגיעים ליער, תופסים מיקום מצוין בין העצים, מניחים את המחצלת הגדולה על המדשאה הסמוכה ונהנים מהשקט. זה בדיוק הזמן להציע לה נישואין, הבחור אוזר את כל האומץ שלו, כורע ברך ואומר לה מה דעתך להתחתן? הבחורה בשוק לא מבינה מאיפה הגיעה ההצעה הזו באמצע הפיקניק האביבי ומיד אומרת כן. 

בדקות שלאחר מכן מגיעים כל החברים שהמתינו במרחק והיו עדים לכל המהלך המבריק של בן הזוג והחגיגה מתחילה. הם מביאים איתם לא רק את קופסאות האוכל שהזמנו עבורם אלא גם מוסיקה, גימיקים והמון מצב רוח וכך מתחילה לה מסיבת ריקודים מטורפת בקרחת היער לכבוד הזוג המאורס. 

פיקניק בדרך לצימר בצפון 

הצעת נישואין בפיקניק היא מיוחדת בטח כאשר הנסיעה לצימר בצפון היא ארוכה, עוצרים בדרך כלל באמצע הדרך כדי לערוך פיקניק, לנוח קצת, לצבור כוחות ולהמשיך צפונה. בנות זוג רבות חושבות שאולי בצימר תמתין להן ההצעה ולכן כאשר הצעת הנישואין מתבצעת בסופו של דבר בפיקניק, אין לתאר את ההפתעה העצומה שלה.

אנחנו מתאמים מראש עם בן הזוג את המיקום המדויק של הפיקניק. במהלך הנסיעה הוא מציע לה לעצור לפיקניק בפארק נחל חדרה ושם הוא מחפש את המקום האידאלי בין עצים כדי שלא תהיה שמש יוקדת מעליהם. כשהם מגיעים לאמצע שום מקום בת הזוג רואה מולה שביל מבד אדום אשר מונח על המדשאה הירוקה, המון פרחים פזורים בצדי השביל וגם עליו ובסוף השביל שלט ענק ויפהפה ועליו כתוב התינשאי לי? היא ממש לא הבינה איך השלט הגיע למקום זה, כשהם הגיעו רק עכשיו ולפני שהיא הספיקה לעכל את מה שרואות עיניה הבחור כבר כרע ברך והציע לה לחלוק את חייהם יחד עד עולם. 

הטבעת המרהיבה הונחה על האצבע שלה, היא קפצה מרוב אושר ואמרה כן ! זו הייתה עבורנו הקריאה להמשך הפיקניק ולמקום הצטרפו בני משפחה, חברים, נגנים שניגנו מוסיקה נהדרת ומצב הרוח הרקיע שחקים.

נשמח לתכנן גם לך הצעת נישואין יוצאת דופן! דבר אתנו ונמצא את השילוב המושלם.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

חדש במגזין