ייעוץ חינם:

055-970-5875

הצעת נישואין בצלילה

בני זוג רבים אוהבים ספורט אתגרי והם נהנים לבצע פעולות מיוחדות כמו צניחה חופשית, מצנחי רחיפה, סקי מים ועוד. אחת האופציות האהובות ביותר על חלק מהזוגות הוא צלילה. לאורך השנים כל אחד מהם עבר בהצלחה קורס צלילה ולכן קיבל כוכב ותעודה על כך שהוא עבר את הקורס ולכן הוא מורשה לצלול בקריטריונים מסוימים, למקצתם יש כבר כמה כוכבים ולכן כשהם מחליטים לטוס לאילת, הפריטים הראשונים שהם מניחים בתיק הם רישיונות הצלילה שלהם, כדי שיוכלו לצלול במהלך החופשה.

לאור האהבה הרבה של שניהם לכל מה שקורה מתחת לפני הים, חושב בן הזוג כי הרעיון המתאים ביותר עבור הצעת נישואין לחברתו, יהיה מתחת לפני המים בין שמורות האלמוגים באילת.

הפקה של הצעת נישואין בצלילה 

לאורך העשור האחרון חברת זוג מלמעלה הפיקה כמה הצעות נישואין שהתרחשו באילת ואופציה זו דורשת היערכות מיוחדת, לאור העובדה שעלינו להיעזר בצוללנים שיהיו מאחורי הזוג הצעיר ויבצעו את כל המשימות כדי שאופציית הצעת הנישואין בצלילה תצליח. 

אנחנו מתכננים ומתאמים כמה שבועות מראש את האופרציה שלהם. התכנון הוא שהם יטוסו לסוף שבוע רגיל באילת, מנוחה, צלילות, בילויים בערבים והמון זמן של זוגיות נטו. מסכמים על היום והשעה שבה הם יצללו והצוללנים שלנו יגיחו מאחור עם שלטים מחומר מיוחד ועליהם יהיה כתוב התינשאי לי. בן הזוג יחביא בתוך חליפת הצלילה את הקופסה עם הטבעת וישמור עליה, כדי שהיא לא תלך לאיבוד במים. 

נסיעה למנוחה באילת 

כאשר המועד שתואם מתקרב, בני הזוג מגיעים לעיר הנופש הדרומית ונהנים מכמה ימים מלאי עניין בעיר התיירותית. ביום שנקבע, הם לובשים את חליפות הצלילה וצוללים פנימה לים סוף כדי לפגוש דגים מיוחדים ואלמוגים מרהיבים ביופיים. לאחר כמה דקות של צלילה נעמדים סביב בני הזוג חבורה של הצוללנים שלנו והם מחזיקים שלטים מאירי עיניים של התנשאי לי? בת הזוג המומה לחלוטין ותוך דקה הבחור שולף את הטבעת היפהפייה והרגע הזה מונצח על ידי הצלמים שלנו שהביאו מראש ציוד צילום אשר מותאם למים.

בת הזוג אינה מסוגלת לצאת מהמים מרוב התרגשות לאחר הצעת נישואין בצלילה באילת והיא מתיישבת על הכיסא הראשון שהיא פוגשת על החוף וכמעט מתעלפת. עכשיו כשהם לא בתוך הים האדום, זה הזמן לענוד לה את הטבעת כך שהיא תתרשם מיופייה הרב והיא אומרת אלף תודות לבן הזוג ולכל הצוות שהכין את התפאורה מתחת למים. 

ההפתעה ממשיכה בחוף הים 

הכלה עדיין לא נרגעה, אך מתחילים להתקבץ סביבה חברים רבים ובני משפחה קרובים שהגיעו במיוחד לאילת כדי להיות עם בני הזוג ברגעים החשובים בחייהם. וכך מתחילה המסיבה שארגנו עבורם על החוף. הדי ג'יי משמיע את המוסיקה האהובה עליהם, כולם יוצאים בריקודים ונהנים משמפניה, בירות ויינות משובחים, שלל מטעמים וקינוחים וכך נמשכת החגיגה לאורך כמה שעות.

התכנונים לחתונה מתחילים 

ברוח הספורטיבית ובהתרגשות הגדולה, בני הזוג מתחילים לשוחח על תכנון החתונה, מתי כדאי להתחתן, מהו המקום האולטימטיבי עבורם, חתונה קטנה או חתונה גדולה? יש המון שאלות ומחשבות ולאט לאט הם ילבנו יחד את הנקודות הללו כדי למצוא את התאריך ואת המיקום האידאלים עבורם.

אם יש לכם רישיון צלילה, נוכל לתאם גם עבורכם הצעת נישואין מתחת למים, או בכל מקום אחר בארץ או בחו"ל. דברו אתנו ונשמח לתת לכם כמה רעיונות מקוריים שיפתיעו אתכם.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

חדש במגזין