ייעוץ חינם:

055-970-5875

הצעת נישואין חרדית

גם חרדים יכולים להציע נישואין

הצעת נישואין היא תמיד מרגשת אך כאשר מדובר בבני זוג חרדים, היא בעלת אופי ייחודי. הנוהג הוא לאחר שבני הזוג נפגשים פעם או פעמיים, אם הגבר מעוניין באישה זו הן אם היא שודכה לו או לא, הוא משוחח בשלב ראשון עם האבא של המיועדת ומבקש את אישורו להינשא לה. 

רק לאחר שהאב מאשר מהלך זאת, הגבר יציע את הצעת הנישואין בדרך שבה הוא יבחר. 

הצעת נישואין רומנטית במיוחד בכותל
הצעת נישואין רומנטית במיוחד בכותל

הצעת נישואין לחרדים עם זוג מלמעלה

צוות ההפקה המיומן של זוג מלמעלה מציע לגבר כמה אופציות עבור הצעת הנישואין. הצעת הנישואין המקובלת היא להזמין את שתי המשפחות למקום בעל רקע דתי כמו הכותל המערבי או מגדל דוד בירושלים ובמעמד זה להציע נישואין לבת הזוג. הרעיון הוא שבמיקום זה יתקיים המפגש הראשון בין שתי המשפחות ולכן עבור רבים בחירת המיקום היא חשובה ביותר.

יש גברים שמעדיפים לא לבצע את הצעת הנישואין בדרך מסורתית זו, אלא לבחור דרך אחרת אשר בעבר לא אפיינה את החרדים אך כעת רבים מהם מעדיפים לא לתאם את המפגש המשפחתי. הם יכולים לבחור בין מקומות להצעת נישואין לדוגמא מקומות אורבניים כמו ליד מוזיאון או תיאטרון בעל מבנה יפהפה, מקום בטבע כמו חוף הים, נקודת תצפית מיוחדת בצפון, או לחלופין בכל מקום אחר שהוא אהוב על הגבר והוא מקווה שגם האישה תאהב אותו בזכות הצעת הנישואין המקורית.

איך כדאי להציע נישואין?

יש הרבה מאד אופציות עבור הצעת הנישואין. בני הזוג יושבים לאכול ליד שולחן בבית קפה או במסעדה אך השולחן מרוחק מכל הסועדים ושם בעת הארוחה ובמהלך השיחה, הוא מציע לה נישואין. רעיון נוסף הוא לפרוש בד ייחודי בצבע אדום או לבן שעליו הם צועדים לכיוון השקיעה, על בד זה מפזרים עלי כותרת ובסוף המסלול יש לב המורכב מפרחים יפהפיים וזו הנקודה שבה הגבר יכרע ברך ויציע נישואין לבחירת ליבו.

מקומות אינטימיים להצעת נישואין לחרדים

המגמה אצל החרדים היא לבצע את הצעת הנישואין במקומות הקדושים כמו ברחבת הכותל המערבי או על המרפסת הממוקמת מול קיר הכותל, ליד מגדל דוד בחומות שמקיפות את העיר העתיקה. אם ההחלטה היא לבצע זאת במקום אחר, הגבר יכול לבחור בין מסעדה כשרה, בביתו אם יש להם גג ייחודי. הגבר ידאג מראש שחברת ההפקה תכין כראוי את המקום כך שיהיה מקושט בבלונים ובפרחים ושתהיה בעת ההגעה של בני הזוג מוסיקה אותנטית המתאימה לאירוע זה.

הגברים החרדים שמחפשים מקום יוצא דופן שיפתיע מאד את הכלה מיועדת, יכולים לצאת איתה לשייט על יאכטה ולהציע את ההצעה במהלך ההפלגה על ידי כריעת ברך והגשת טבלת היהלום שנקנתה, או לחלופין במהלך טיול בטבע במקומות קסומים כמו בעת הליכה בטיילת ארמון הנציב בירושלים, על הטיילת בחופי תל אביב, או בכל מקום אחר בטבע שיש ממנו נוף קסום של הכנרת, מדבר יהודה וכל מקום אחר ברחבי הארץ. 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

חדש במגזין