ייעוץ חינם:

055-970-5875

הצעת נישואים מטורפת

מגוון הצעות נישואין מטורפות

כאשר גבר מחליט להציע נישואין לבת הזוג שלו, עוברות בראשו הרבה מאד מחשבות כיצד לבצע זאת בפועל. הוא קורא באינטרנט את כל סוגי הצעות הנישואין שבוצעו ואף אחת מהן לא נראית לו מתאימה. זאת כיוון שהוא מחפש הצעת נישואים מטורפת שאף אחד לא ביצע לפניו. 

איך יוצרים הצעת נישואין מטורפת?

זה הזמן עבורו לחשוב על קצה חוט ולשוחח אתנו כדי שנגבש מזה הצעת נישואים מטורפת אשר לא התרחשה אף פעם. כדי להצליח בכך הוא חושב על הדברים שבת הזוג שלו אוהבת במיוחד, כמו לדוגמה בעלי חיים ספציפיים שאפשר לראות רק במקומות מסוימים, כמו לדוגמה ברבורים. אנו מבררים באילו מקומות בישראל יש אגמים מלאכותיים שיש בהם כמה ברבורים וכבר יש לנו לוקיישן נפלא אשר בת הזוג לבטח תאהב.

נסיעה בהפתעה לחו"ל היא תמיד אופציה מטורפת שבה בת הזוג חושבת שהם יוצאים לחופשה רגילה מעבר לים. הם מטיילים באין ספור מקומות וגם אם היא חשדה שאולי זה יקרה בנסיעה הזו, זה לא קורה בפועל. רק בשדה התעופה בן גוריון כשהם יוצאים לאולם מקבלי הפנים, בן הזוג מוביל אותה אל השביל המיוחד שהכנו עבורם ושם הוא מציע לה נישואים לעיניהם המאושרות של בני המשפחה, החברים וכל מי שנמצא בשעה זו בטרמינל.

כמה עולה הפקת הצעת נישואין מטורפת

העלויות של הפקת הצעת נישואין מטורפת תלויות בהוצאות הנלוות לכך כמו לדוגמה טיסה בכדור פורח, טיסה לחו"ל, שייט ביאכטה, צלילה בים סוף ועוד. ברוב המקרים מדובר באלפי שקלים וזה כמובן משתנה על פי הגובה של ההשקעה הכספית שיש לבצע כדי להגיע למטרה זו. 

סוגי הצעות נישואין הכי מטורפות

יש הרבה הצעות נישואין שהן יוצאות דופן כמו לדוגמה:

  • טיסה במטוס כאשר הדיילת מגלה פתאום את בן זוגה על המטוס, מתקדם לעברה ומציע לה נישואין. 
  • מעודדות במשחקי כדורסל או משחקים ספורטיביים אחרים שמקבלת הצעת נישואין מהחבר שלה שנמצא על המגרש.
  • הפקה שהיא שחזור של סרט שאהוב מאד על בת הזוג כמו סרט ספציפי של דיסני או סרט הכולל סיפור מרגש ותוך כדי ההקרנה על המסך, מתקבלת הצעת הנישואין המפתיעה.
  • חיילים שמציעים נישואין במהלך טקסים מרגשים בצבא לבנות הזוג שלהן שהגיעו כדי לצפות ולהשתתף בטקס.
  • צוללן אשר מציע נישואים לצוללנית מתחת למים כשהוא מגיע עם שלט גדול התינשאי לי.
  • הצעת נישואין של מטייל שמציע נישואין לחברתו על ההר המושלג היחיד בישראל – הר החרמון
  • יצירת סיפור כיסוי תוך שיתוף פעולה של חבר המתחפש לשוטר או לבעל תפקיד אחר ובסופו של התהליך שנראה בהתחלה כמו סרט רע, מתקבלת הצעת הנישואין המרגשת.
  • הצעת נישואין תוך כדי פעילות אקסטרים כמו צניחה חופשית, או כל פעילות אתגרית אחרת.
  • טיסה בכדור פורח והצעת נישואין מיוחדת עם בקבוק שמפניה וכוסות שהוכנו מראש במקום זה. 

 

כל רעיון מטורף ככל שיהיה הוא אפשרי לביצוע. אנחנו כאן כדי לממש את כל החלומות המטורפים ביותר שלכם וכך לגרום אושר רב לשני בני הזוג. 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

חדש במגזין