ייעוץ חינם:

055-970-5875

הצעת נישואין באשקלון

הצעת נישואין היא אירוע מרגש ויוצא דופן עבור כל זוג. ברוב המקרים בן הזוג מתכנן מהלך זה כמה חודשים מראש ובוחן כמה וכמה אפשרויות עד שהוא מקבל החלטה, היכן היא תתרחש ומה תכלול ההפקה המושקעת. לאור האהבה העצומה, המגמה היא ליצור את התפאורה המדהימה ביותר שהכלה לבטח תאהב. 

הצעת נישואין בלילה בטבע

מקומות מומלצים להצעת נישואין באשקלון 

תושבי אשקלון והיישובים הסמוכים אליה, מכירים את כל פינות החמד בעיר ולכן הם מתלבטים בין כמה אופציות וזאת כדי לבצע זאת במקום היפה היותר שיש בו נוף מרהיב ויוצא דופן.

רצועת החוף הארוכה של אשקלון מנתבת את מסלולם של בני זוג רבים לבחור בנקודות שונות על פני הטיילת הארוכה כמו טיילת בר כוכבא הכוללת טרסות יפהפיות וצמחייה עשירה ואשר ממנה רואים את הים התיכון במלוא הדרו. או הם בוחרים את הטיילת מול חוף דלילה המרשים, או בחוף הים מול שובר הגלים. אפשרות נוספת היא להגיע למרינה החדשה והמיוחדת באשקלון ושם על הדק להציע נישואין לכלה לעתיד.

אחד המקומות המסקרנים באשקלון הוא הגן הלאומי ושם בין הקשתות והעתיקות אפשר להכין את השטיח האדום ולהציע נישואין לבת הזוג האהובה. 

כמה עולה הפקת הצעת נישואין ולמה דווקא איתנו

כאשר קובעים מועד להצעת נישואין אין הזדמנות נוספת ולכן הרצון הוא להזמין תפאורה מושקעת במיוחד כדי לשמח את בת הזוג. טווח המחירים מתחיל בכמה מאות שקלים והוא מסתיים באלפי שקלים אם מחליטים לבצע זאת במסוק.

כאשר מזמינים חברת הפקה כמו שלנו, יודעים שאפשר לסמוך עלינו שהאירוע יהיה מוקפד ומושלם וכאשר בני הזוג יגיעו למקום שנקבע, הכול יהיה מוכן, מרשים ויעורר המון התרגשות. הצוותים היצירתיים שלנו מכינים תפאורה מקורית הכוללת פריטים רבים ולכן בני הזוג המומים מהמראה הכללי.

אנחנו בוחנים את המקום ובהתאם לאפשרויות מכינים שילוט מדהים של marry me  שבתוך כל אות יש כמות עצומה של פרחים אדומים או לבנים, כמו כן סידור משגע של בלונים בצבעים תואמים, שטיח אדום עם המון עלי כותרת פזורים עליו ושולחן קטן ועליו שמפניה עם שתי כוסות גבוהות, זיקוקים יופעלו ברגע הקריטי להפתעתה הגדולה של בת הזוג.

גם לאחר שהכלה אמרה כן ובן הזוג ענד לה את הטבעת היפהפייה, היא תעמוד במשך דקות ארוכות כדי להביט בכל מה שהכינו עבורה ולא תאמין. 

 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

חדש במגזין