ייעוץ חינם:

055-970-5875

הצעת נישואין בחו"ל

הצעת נישואין רומנטית היא אחד מרגעי השיא של הזוגיות. אצל רוב הזוגות יהיה זה הגבר שיציע והאישה שתמתין להצעה ותצפה שהיא תהיה רומנטית, גרנדיוזית, מרגשת ובעיקר שתצטלם היטב לרשתות החברתיות. אחת הדרכים להצליח בהצעת נישואין מפתיעה היא לעשות אותה במדינה אחרת. 

למצוא את הרגע הנכון

עבור כל זוג יש את הרגע הנכון עבורו. זה יכול להיות אחרי תקופה קצרה יחד או אחרי שנים ארוכות של זוגיות, אולי אפילו ילדים משותפים אבל כשהרגע הנכון מגיע עבור שני בני הזוג, אחד מהם יהיה זה שבסופו של דבר יכרע על הברך, ישלוף את הטבעת ויציג את השאלה הרומנטית ביותר "התנשאי לי?" 

למרות שהעולם מתקדם ונשים יכולות לעשות כל דבר וגברים כבר לא מתביישים ברגישותם, עדיין תחום הצעות הנישואין שמור לגברים והנשים הן אלה שבדרך כלל מופתעות למרות שהן מצפות להצעה כובשת וסוחפת. עם זאת, הנועזות יכולות לקחת לידיהן את המושכות ובהחלט להפיק ולהפתיע את בן הזוג עם הצעת נישואין בחו"ל, חברת זוג מלמעלה מטפלת בהצעות נישואין רבות בארץ ובעולם כבר למעלה מעשור ותשמח לעמוד לרשותכם לעזרה בהצלחת המשימה.

חו"ל זה המקום המתאים ביותר 

קשה מאוד להמציא את הגלגל בתחום הצעות הנישואין ואם אתם רוצים לזכור את הרגע כרומנטי ומיוחד כדאי לעשות משהו שאינו חלק שגרתי מהחיים שלהם. הצעת נישואין בחו"ל בהחלט יכולה להיות מיוחדת אם תחזרו למדינה שחוויתם בה חוויות טובות יחד, תמצאו יעד הידוע כרומנטי במיוחד או שתמצאו נקודה חדשה על הגלובוס שטרם הציעו בה נישואין.

מרגע שעלה הרעיון להצעת נישואין בחו"ל כל שלב בדרך יכול להיות מתאים ומרגש. בלילה הראשון במלון, במסעדה יוקרתית שהזמנתם בה מקום מראש, מול אטרקציה תיירותית ידועה או בפיקניק בפארק ביום שמשי ונחמד. כל רגע וכל מקום יהיה מתאים לשלוף את הטבעת ולא לשכוח לשלוף את המצלמה. 

איטליה מי אמור

ישנם יעדים מסוימים שנקשרו סביבם כתרים רומנטיים והם משמשים יעדים אולטימטיביים למטרות הצעת נישואין. איטליה היא אחד מהיעדים הללו. אולי זאת השפה המתנגנת שיוצרת את האווירה, או הגברים האיטלקים הידועים כשרמנטיים, כך או כך הצעת נישואין במסעדה ברומא תחשב למרגשת ומיוחדת, אולי דווקא בכיכר מיכאלאנג'לו המשקיפה על פירנצה או בסרמיונה הקסומה? תוכלו גם לשלוף טבעת בטיול שקיעה בגני טיבולי, איטליה כוללת יעדים קסומים ומלאי אווירה מתאימה. 

פריז היפהפייה 

פריז עיר האורות, בכל כך הרבה סרטים, שירים, סיפורים, ציורים משמשת פריז במוקד רומנטי והמושך אליו את כל האוהבים והנאהבים וכל מי שהיה בה מבין מיד את הקסם. האווירה הרומנטית מסחררת וגורמת למבקרים להתאהב בה ובבני זוגם מחדש. המקומות המועדפים על זוגות להצעת נישואין הם בדרך כלל מגדל אייפל, כאשר עולים לגובה רב ומול נופה המרהיב של פריז תוכלו להציע נישואין. גני לוקסמבורג בין הפרחים והמזרקות הם לוקיישן מצוין לרגע שייזכר לנצח, גם קיר האהבה שבו כתובות "אני אוהב אותך" במעל 200 שפות הוא רקע מופלא להצעת נישואין וכמובן יורודיסני לחובבות ז'אנר הסרטים הזה. 

הו ברצלונה ברצלונה 

העיר התוססת אשר משלבת בה את אירופה הקלאסית לצד אירופה המודרנית, על שלל אומניה המודרניים, רובעיה השונים, המבנים, המזרקות המרקדות וחוף הים של קוסטה בראווה, מכילה נקודות רומנטיות רבות בהן תוכלו לכרוע על ברך ולרגש את בת זוגכם בהצעת נישואין רומנטית מיוחדת במינה. 

אם בחרתם להציע נישואין בחו"ל ואתם רוצים עזרה ברעיונות מקוריים לגבי מיקומים, דברו אתנו ונשמח לסייע.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

חדש במגזין