ייעוץ חינם:

055-970-5875

הצעת נישואין בכדור פורח

הצעת נישואין בכדור פורח – הכי מיוחד שיש!

מחפשים הצעת נישואין מיוחדת באמת? הצעת נישואין על כדור פורח היא המיוחדת מכולן!
בני זוג שיוצאים תקופה ארוכה יחד, כבר חוו יחד נסיעות למיקומים שונים ברחבי ישראל וגם ברחבי העולם. אך חווית טיסה בכדור פורח היא יוצאת דופן ובן הזוג מחליט לממש לבת הזוג שלו חלום שמשלב את הרצון שלה לחוות את חווית הטיסה בכדור פורח ועם זאת גם לזכות בהצעת נישואין.

כיצד מזמינים טיסה בכדור פורח 

בישראל פועלות כמה חברות אשר מפעילות כדורים פורחים ואפשר לבצע באמצעותם תהליך של הצעת נישואין בכדור פורח:

  • כדור פורח בשמי הדרום כאשר רואים ממעוף הציפור את כל מרבדי השדות בשלל גוונים, את הכמויות העצומות של הפרחים כמו הכלניות שמכסות שטחים עצומים, עדרים של חיות אשר נעים מנקודה לנקודה ומגיעים בטיסה עד קו החוף באזור אשקלון ונהנים לראות את חוף הים והגלים.
  • כדור פורח באזור עמק יזרעאל שטסים אתו מעל הר תבור, מעל אזור הגלבוע, השדות הצבעוניים עד בואכה לגבול עם ירדן במזרח והים התיכון ממערב. 
  • כדור פורח בשמי תל אביב והמרכז, שרואים ממנו את הנוף האורבני, חוף הים המרהיב וכל הערים אשר נושקות לחוף.

כל אחד מהסיורים הללו נמשך בין שעה לשעה וחצי וזו חוויה עצומה כאשר עוצמת הרוח קובעת את מהירות הטיסה ואת הנתיב שלה עד שמשיט ספינת האוויר מכוון אותה לכאן או לכאן.

חשיבה על הצעת נישואין בכדור פורח

צוות החשיבה של זוג מלמעלה אשר עוסק כעשור בהפקות של הצעות נישואין במקומות שונים וגם בכדור פורח מבצע חשיבה משותפת עם בן הזוג ויחד הם מחליטים על שיטת הפעולה והסחת הדעת. 

בשלב הראשון בן הזוג יספר לבחורה שקיבל מתנה מהעבודה, אין לו מושג מהי המתנה אך הוא התבקש להגיע במועד מסוים בשעה 6 בבוקר לנקודה מסוימת ברחבי ישראל. לאור המתנה המסקרנת בני הזוג קמים מוקדם ויוצאים לדרך. הם מגיעים לחניה לפני הזריחה ורואים כדור פורח מרהיב מולם. הטייס מזמין אותם לעלות לכדור הפורח, כדי שיראו ממעל את הזריחה שמתרחשת במזרח.

הטיסה בכדור פורח

לאחר פרק זמן קצר הם נהנים מהתעתועים שבין החושך לאור, לאט לאט השמיים מתבהרים והם רואים את כל יופיו של האזור הגיאוגרפי במלוא תפארתו. התמונה שנגלית לעיניהם היא מרגשת מאד והם נהנים לנתח את המראות ממעל, כדי להבין מעל אילו מקומות הם נמצאים. כרבע שעה לפני הנחיתה ועל פי הסיכום המוקדם אתנו, הכדור הפורח ממוקם מעל חוף הים ושם ממתינים הצוותים שלנו עם שלט ענקי שאי אפשר לפספס וכתוב עליו – התינשאי לי? ברגע שבת הזוג משיבה תשובה חיובית, הטייס מוזג שמפניה קרה שהוכנה מראש, עבור בני הזוג והשמחה חוצה גבולות.

הצעות נישואין בכדור פורח אינן עניין של מה בכך כיוון שההנאה היא עצומה במהלך הטיול, עם זאת תמיד קיים החשש, איך ינחתו שוב בקרקע. אנחנו נמצאים בקשר ישיר עם הטייס המיומן יודעים בדיוק מתי הם נוחתים.

המסיבה הגדולה לרגל האירוסין 

את המצב הרוח המצוין אנחנו מנתבים לטובת מסיבה ענקית שמתקיימת באולם סמוך שבו הכנו מראש די ג'יי מצוין, שפע של אלכוהול, מאכלי השף, המון אורחים כמו המשפחה הקרובה והמורחבת ומלא חברים. כל המסע בכדור הפורח תועד מתחילתו ועד סופו על ידי צלם סטילס וסרטונים שהיה לכאורה מטעם מקום העבודה והוא תיעד את הרגעים המופלאים ובמיוחד את הצעת הנישואין יוצאת הדופן.

כדור פורח נראה לכם אטרקטיבי? דברו אתנו ונתאם גם עבורכם טיסה בשמי הארץ בזריחה או בשקיעה לחוויה ייחודית.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

חדש במגזין