ייעוץ חינם:

055-970-5875

הצעת נישואין בכותל

למה דווקא הצעת נישואין בכותל?

הרצון להציע הצעת נישואין בדרך מקורית ומיוחדת, מטריד את החתן המיועד לאורך ימים ולילות רבים. הוא חושב על הרבה מאד אופציות ואת רובן הוא פוסל, בגלל זה אפשר להציע נישואין במקום המרגש ביותר בעולם, הכותל המערבי בירושלים.

רוצים להציע נישואין בכותל?
יש לנו מגוון הפקות מדהימות
להצעת מחיר חייגו כעת:
055-970-5875

עיצוב הצעת נישואין

הצעת נישואין בכותל עם זוג מלמעלה

אחת הדרכים יוצאות הדופן היא הצעת נישואין בכותל, לאור היותו אחד המקומות המרגשים בירושלים ובכלל בישראל. החתן פונה אלינו לחברת זוג מלמעלה לאחר שקיבל עלינו המלצות חיוביות ויש לו בקשה אחת, לקבל רעיון מפתיע שכולל הצעת נישואין בכותל המערבי. נציגי המכירות שלנו שביצעו כבר הרבה משימות מסוג זה, מציעים לו כמה וכמה הצעות מסקרנות, כדי שיבחר מתוכן את האפשרות שנראית לו המתאימה ביותר עבור בת הזוג שלו כך שהיא לא תחשוד בכלל.

הצעת נישואין בכותל
הצעת נישואין בכותל

הצעות נישואין בירושלים הם המרגשות ביותר

בין הצעות נישואים בכותל שכבר ביצענו היו אלו שבוצעו ליד קיר האבנים העתיק והיפהפה בשטח שבין עזרת גברים לעזרת נשים, הצעות אחרות בוצעו ברחבה הגדולה והיו גם כאלו שביצעו זאת במנהרות הכותל במסגרת הסיור המודרך שם, כדי שבת הזוג לא תחשוב על צעד מפתיע שיקרה שם. 

כל הצעת נישואים בכותל עטופה בקדושה ולכן יש בה קסם מיוחד. באחד המקומות הסואנים והעמוסים בישראל שיש בו תנועה עצומה של מבקרים בכל יום, החתן עוצר את כל מה שקורה שם וכורע ברך. הכלה ההמומה עומדת במרכז של מעגל וסביבה עומדים המון אנשים זרים שהבינו מה שקורה ומיד מתאספים במקום, כולם ממתינים לתשובה החיובית של הכלה ומיד לאחר שהם שומעים זאת, הם מתחילים בספונטניות לשיר ולרקוד סביב הזוג הצעיר ונוצרת שמחה ענקית ומכל הלב. 

הפקת הצעת נישואין מקורית בכותל 

אנחנו בחברת זוג מלמעלה מסייעים לחתן להפיק הצעת נישואין מקורית בכותל. צוות העובדים הקריאטיביים שלנו מציעים הצעות מדליקות וייחודיות בפריסת ארצית כבר למעלה מעשור, בהצלחה גדולה. כל הצעה נתפרת על פי הצורך והרצון של החתן, כך שהצעה אחת אינה דומה להצעות האחרות. 

מתוך ההיצע שלנו אפשר לבחור הצעת נישואין בכותל בזול, אך האפקט של ההצעה הזו יהיה עצום. מיד לאחר מכן כאשר בני הזוג יפרסמו את התמונות והסרטונים ברשתות החברתיות הדבר יעורר הד עצום ואין אחד שלא יתמוגג מהצעת הנישואין המקורית, שגרמה לכלה להתבלבל ולא להבין באיזו פלנטה היא נמצאת. 

עלויות של הפקת הצעת נישואין

המטרה של כל חתן היא להתחתן פעם אחת בחייו ולחיות שנים רבות ומאושרות. זו הסיבה שחשוב לו להשקיע בנושא הצעת נישואין בכותל גם ממון, כדי שההצלחה תהיה מסחררת. לכן הוא מעדיף לבצע מהלך זה באמצעות חברת הפקות מנוסה כמונו, אשר מבצעת לא אחת הצעת נישואין בכותל מחיר סביר ולא מוגזם לחלוטין.

כאשר ברגע האמת רואים את המבטים של הכלה, את התמימות ואת האושר העצום שמציף את  פניה, התשלום עבור ההפקה מאבד את החשיבות שלו. כעת אפשר להמשיך את החגיגה ולהגיע לארוחת ערב יוצאת דופן באחת המסעדות המובילות בירושלים, במקום שהוזמן מראש כדי ליהנות מהמעמד החדש של בני זוג מאורסים. 

זה הזמן שבו הם יתחילו לשוחח על הפקת החתונה, אם הם מעוניינים בחתונה קטנה ואינטימית או חתונה רבת משתתפים.

אם זה בדיוק מה שחיפשתם, אנחנו כאן לשירותכם לצורך הפקת הצעת נישואין מהסרטים.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

חדש במגזין