ייעוץ חינם:

055-970-5875

הצעת נישואין במדבר

בן זוג שמחליט שהגיע הזמן להציע נישואין לחברתו, מתלבט רבות היכן להציע לה נישואין. הם מטיילים המון, ביקרו במקומות רבים בישראל לאורכה ולרוחבה וגם בחו"ל היו כמה פעמים יחד, אבל עבור הצעת נישואין הוא חושב שאמור להיות מקום מושלם.

הצעת נישואין בחוף הים הקשתות בקיסריה
הצעת נישואין בחוף הים הקשתות בקיסריה

התייעצות בנושא הלוקיישן המושלם להציע הצעת נישואין 

חברת זוג מלמעלה עוסקת כבר למעלה מעשור בהפקת הצעות נישואין. הזוגות חוו חוויות עוצמתיות מאד בסיוע שלנו במקומות מוכרים כמו על הגג של עזריאלי ובמקומות מוכרים הרבה פחות כמו באחד הנקיקים של נחלי הצפון. אנחנו כל הזמן מוסיפים עוד ועוד נקודות אסטרטגיות שמתאימות להצעות נישואין כמו מבצר צלבני רומאי, רצפה של אבני פסיפס, חוף ים פראי ועוד.

בן הזוג שהתקשר אלינו אתמול מעוניין לבצע הצעת נישואין במדבר ולכן הוא מבקש את העזרה שלנו באיתור מקום מופלא ובהכנות הנדרשות כדי להרים שם הצעה יוצאת דופן. אנחנו הצענו לו להתביית על טיול רגלי בנחל ערוגות היפהפה, כדי ליהנות מהמים הזורמים בו ובמיוחד מהמפל הנסתר. 

ליווינו בעבר כמה הצעות נישואין במדבר שבוצעו גם במקומות אחרים כמו בעין גדי, עין בוקק, וואדי קלט ליד המנזר הביזנטי העתיק (לאחר קבלת אישור) ועוד. 

הצעת נישואין במדבר
הצעת נישואין במדבר

הצעת נישואים במדבר 

ללכת בזוג בנחל באמצע מדבר יהודה זה כיף אמיתי, אווירה פסטורלית, זרמים של מים והליכה במסלול שהוא נוח יחסית להליכה. שוכחים מכל מה שקורה בעבודה ובעניינים אחרים בחיים ונהנים מהטבע בשיא יופיו. 

באחת הרחבות שבה מטיילים רבים נוהגים לשבת למנוחה ולארוחה קלה, מתגלה פתאום שלט התינשאי לי ! העובדה שבאמצע שום מקום המתין לבת הזוג השלט המדהים בשלל גוונים תפס אותה ממש לא מוכנה לכך נפשית. היא התרגשה בטירוף ובן הזוג הוסיף להתרגשות העצומה בכך שכרע ברך והציע לה להקים יחד בית בישראל. היא ענתה בחיוב וכל המטיילים שעברו שם בדרך לנחל או בדרך חזרה נעצרו וכולם מחאו כפיים לזוג הצעיר על המחווה הרומנטי והרצון המיוחד של הצעת נישואין פרטית במקום שהקהל הוא דל ביותר ומורכב יותר מחיות מאשר מבני אדם.

התכנון של הצעת נישואים במדבר לא היה פשוט, אך ההצלחה הייתה כבירה ולאור זאת כל הדרך הייתה כדאית ביותר.

אופציות של מיקומים אולטימטיביים במדבר 

הצענו לבן הזוג מקומות נוספים שבהם אפשר להציע נישואין כמו בנחל פרצים הקסום, במכתש הקטן לאור הזריחה או בנווה זוהר הסמוך לים המלח, אך הוא העדיף את נחל ערוגות כיוון שביקר בו במסגרת טיול ממקום העבודה לפני כשנתיים והמקום הותיר בו רושם רב.

במדבר יהודה הוקמו בשנים האחרונות גם כמה בתי מלון בעלי תכנון ייחודי ולכן גם הם אופציות לביצוע הצעת נישואים במדבר לאור הזריחה, או לחלופין בבריכת השחייה אינפיניטי שנמשכת לכאורה לתוך השטח המדברי.

הפתעות לבת הזוג 

הטבעת שבן הזוג רוכש לבת הזוג שלו היא הפתעה עצומה עבורה, אין לה מושג איך הוא בחר את הטבעת העדינה ביותר שהוא ראה באולם התצוגה, עם יהלום מלוטש במרכז שממוקם על הטבעת העשויה מזהב לבן. כדי להגיע לרמת דיוק זו הוא נעזר בחברתה הטובה ובאחותה ששמרו סוד על הצעת הנישואין הצפויה, אך עזרו לו מאד בנושא בחירת הטבעת על פי טעמה הייחודי ובמידה המדויקת של האצבע שלה על פי הדוגמה של הטבעות הקיימות שלה שמדד כשהיא לא הייתה בבית.

אם הזריחה במדבר יהודה עושה לך חשק להציע סוף סוף נישואין לבת הזוג שלך, אנחנו לשירותך בתכנון האירוע הקסום.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

חדש במגזין