ייעוץ חינם:

055-970-5875

הצעת נישואין במלון

הצעת נישואין במלון עושים עם זוג מלמעלה

כאשר חושבים על הצעת נישואין במלון יש אופציות רבות בכל רחבי הארץ מהצפון ועד הדרום. אנו מציעים לבצע זאת באחד מבתי המלון הבוטיקים הקטנים והאינטימיים שצצו בשנים האחרונות בישראל. אפשר לתכנן זאת לדוגמה באחד מהמלונות הקטנים החדשים בלב תל אביב, בבתי מלון שנמצאים באמצע היער בצפון או במלון בסגנון אסיאתי באילת.
עיצוב הצעת נישואין

חשיבה על מלון עבור הצעת נישואין 

בסיעור המוחות חושבים על מלון מסוגנן ומעוצב אשר יחסיר פעימה אצל בת הזוג כאשר היא תיכנס בפעם הראשונה לסוויטה אשר מעוצבת בסגנון וינטג' או כפרי ויש בה מיטת קינג סייז וג'קוזי מפנק מול חוף הים. במרפסת הקסומה אפשר לשבת שעות וליהנות מהבריזה בשעות בין הערביים ולכן אין כל רצון לעזוב את בית המלון ולו לארוחה במסעדה הקרובה.
הנציגים היצירתיים של זוג מלמעלה תיאמו בעשור האחרון הרבה מאד הצעות נישואים במלון במיקומים שונים בארץ ובחו"ל. לכל מקום יש את הצביון הייחודי שלו ולכן אנו מתאימים את הסגנון של הצעת נישואין במלון, הן לבני הזוג והן לנראותו של המלון.

שילוב הצעת נישואין בחגים 

אחת האפשרויות המעניינות היא לתאם הצעת נישואין מלון בראש השנה כאשר כל בני המשפחה מגיעים בזה אחר זה למלון לקראת ערב החג. בשעות הערב כולם לבושים בבגדיהם היפים ומגיעים לחדר הפרטי שהוקצע עבורם בחדר האוכל, הם נהנים מהאווירה הנפלאה בבית המלון האיכותי ובאמצע הארוחה, ללא כל התרעה ולהפתעתה הרבה של בת הזוג, היא מקבלת הצעת נישואין מרגשת הבחור כורע ברך וממתין לתשובתה ואין ספק שהיא חיובית.
זה האות לחגיגה קולינרית של טעמים לכבודם של הזוג המאורס שיצר היום פריצת דרך משמעותית במערכת היחסים ביניהם. בתום הארוחה מתחילה המסיבה הגדולה ובני הזוג וכל האורחים נהנים ממוסיקה נפלאה שמושמעת במיוחד עבורם, גימיקים כמו שלל בלונים בגדלים שונים לשמחתם של כל בני מהשפחה ובמיוחד הילדים הקטנים.

אטרקציות במלונות חדשים 

אנחנו מסייעים לבני זוג רבים להזמין חדרים מיוחדים או סוויטות באחד מבתי המלון הייחודיים בישראל. המטרה היא שיהיה זה מלון מפנק שיש בו בריכת שחייה איכותית ומתחם ספא מקצועי כדי ליהנות מעיסויים מצוינים, ג'קוזי על המרפסת ונוף עוצר נשימה.
כמו לדוגמה הצעת נישואין במלון כרמים אשר ממוקם במבואות ירושלים, ככל שמתקרבים לעיר הבירה חשים באוויר הצלול, רואים את הכרמים על רכס ההר ומתפעלים מהנוף הקסום של הרי יהודה מול המלון בקרית ענבים.
בחופשה המושלמת הכוללת סיור ביקב, טעימות של יין משובח ואווירה של חו"ל, התוספת של הצעת נישואין במלון כרמים היא השילוב המתאים ביותר בעת חופשה זוגית רומנטית באחד המקומות הפסטורליים במרכז.

הבחירה הנכונה עבור המקום האולטימטיבי להצעת נישואין 

אנשי מקצוע שכמונו שמכינים כמה פעמים בשבוע הצעות נישואין עבור הלקוחות שלנו במקומות שונים ברחבי ישראל יכולים להציע לכם את המקומות האיכותיים ביותר מתוך ההיצע הנרחב של בתי המלון. המטרה שלנו היא שהאירוע יוכתר כהצלחה מסחררת ולכן אנו ממליצים על בתי מלון שאנו משתפים איתם פעולה, יודעים שיש צוות מעולה במלון אשר יבצע את ההיערכות הנדרשת על פי ההנחיות שלנו ולכן התוצאה תהיה הטובה ביותר שאפשר להשיג. וזאת במקום להגיע למלון שבסופו של דבר תהיה לבני הזוג אכזבה, אם הדברים לא יסתדרו בדיוק על פי התוכנית.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

חדש במגזין