ייעוץ חינם:

055-970-5875

הצעת נישואין במסוק

הטרנד של הצעות נישואים אינטימיות או גרנדיוזיות מתרחש בדרך כלל בבתים, אצל חברים, על חוף הים, בצימר ועוד. אחד המקומות שקיימת סבירות נמוכה שתתקיים בו הצעת נישואין זה מסוק. 

הצעת מחיר יוצאת דופן 

כאשר החתן המיועד מספר לנו שהחלום שלו זה להציע נישואין לחברתו במסוק, אנחנו מיד נרתמים למשימה. לאורך העשור האחרון הפיקה חברת זוג מלמעלה כמה הצעות נישואין במסוק וכל אחת מהן הייתה מיוחדת ויצרה הפתעה עצומה לבת הזוג. 

תכנון זה יתקיים בדרך כלל בשעות הבוקר או בשעות הצהרים כדי שבני הזוג ייהנו מהאופציה של חווית הטיסה ויראו בדרך נופים משגעים ממעוף הציפור. בסיעור המוחות עם החתן המיועד אנו מציעים לו כמה אופציות שכוללות את מיקום המנחת להמראה ומנחת אחר לנחיתה, את מסלול הצעת נישואין במטוס. יש בני זוג שמעוניינים לומר זאת לבת הזוג כשהם יחד בתוך המסוק ואילו אחרים מעדיפים לנקוט בכך כשהם יהיו על הקרקע לאחר הנחיתה. 

בשלבי החשיבה והתיאום, בן הזוג מעוניין לדעת פרטים לגבי הצעת נישואין בטיסה מחיר סביר ולא גבוה ולכן הוא מקדם תהליך ייחודי זה כיוון שברור לו שחברתו תעוף על זה.

הצעת נישואין באוויר 

אם הבחור מחליט להציע הצעת נישואים במסוק, הוא מבצע זאת לאחר ההמראה, כאשר חברתו מביטה תמיד כלפי מטה כדי להבין מעל איזו עיר או אזור גיאוגרפי הם טסים. באחד הרגעים הוא מבקש ממנה להסתובב לכיוון שלו ושם היא רואה את הקופסה עם הטבעת במלוא הדרה. היא לא מאמינה שזה קורה לה ומתחילה לדבר ולבכות יחד מרוב התרגשות. הדבר החשוב ביותר הוא שהיא נתנה תשובה חיובית.

אנו מציעים לבן הזוג גם אפשרות שהמסוק יטוס במקומות שונים בארץ ולקראת הנחיתה הוא יטוס לאורכו של חוף הים. באחת הנקודות על החוף הפראי הבחורה תראה שלט ענקי ובו רשום שמה והשאלה האם תינשאי לי? היא חשבה לתומה שהם נסעו לטיול זוגי בשמי ישראל ובכלל לא חשבה על כך שבן הזוג יציע לה נישואים, לאחר תקופת חברות כה קצרה.

הצעת נישואין על הקרקע 

במקרים אחרים אנו מתאמים מראש עם הטייס את המנחת שבו הוא ינחת. בני הזוג מתקדמים לכיוון המבנה ובמקרה על הדרך בת הזוג נתקלת בשלט ענק השואל אותה התינשאי לי? היום הזה רצוף בחוויות, לאחר הטיסה במסוק היא עדיין לא מאוזנת ופתאום בן הזוג שולף טבעת מול השלט. התדהמה היא עצומה והיא כמובן משיבה בחיוב.

הצעת מחיר בשניים או עם כל הסובבים 

אין מישהו שמכיר את קו החשיבה של בת הזוג כמו החבר שלה. לכן בהתאם לכך הוא יקבל החלטה אם תהיה זו חגיגה פרטית שלהם בלבד ובמקרה זה לאחר הירידה מהמסוק כשהטבעת על האצבע, הצוותים שלנו יסיעו אותם למסעדת שף, שבה הוכן עבורם מראש חדר פרטי כדי לחגוג את השמחה העצומה.

אם הכוונה היא לחגוג בגדול, ימתינו להם בני משפחה קרובים כמו הורים ואחים במנחת, כך גם חברים קרובים וכולם יחד יגיעו למסעדת שף באזור סמוך, שבו הם ייהנו מארוחה מהסרטים שתוגש עבורם בחדר פרטי, עם המון מוסיקה ומצב רוח מרומם.

גם כאשר מחליטים על הצעת נישואין בסטייל מסוים כמו במסוק, יש לנו כמה וורסיות והחתן המיועד יודע איזו הצעת נישואין תהיה המיטבית עבור חברתו.

בחרתם כבר את הדרך המקורית להציע נישואין? קשה לכם להחליט? בשביל זה אנחנו כאן. דברו אתכם ונסלול עבורכם את הדרך המתאימה ביותר.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

חדש במגזין