ייעוץ חינם:

055-970-5875

הצעת נישואין בשדה התעופה

אין כמו חופשה מעבר לים כדי לצאת מהשגרה ולהתרענן כמה ימים באחת המדינות באירופה, או בכל יבשת אחרת.
השהייה בחו"ל היא הזדמנות נפלאה להציע נישואין לבת הזוג במדינה שאליה הם טסים, או לחלופין באחד משדות התעופה בדרך לחופשה או כשחוזרים ממנה. 

הצעת נישואין בשדה התעופה

תכנון הצעת נישואין בשדה התעופה 

קיימות כמה אופציות בנושא הצעת נישואין בשדה התעופה. בן הזוג יכול להציע בטרמינל בישראל כשהם בתחילת המסלול באזור הביקורת, במתחם הדיוטי פרי או בשרוול, ממש לפני העלייה למטוס. אופציה נוספת היא להציע נישואין כשחוזרים ארצה, במטוס, בביקורת הדרכונים או ביציאה באולם מקבלי הפנים. 

לכל אחת מהאפשרויות יש יתרונות ויש גם חסרונות. כשאנחנו נפגשים עם בן הזוג כדי להציע לו רעיונות מקוריים בנושא זה, אנחנו בוחנים נושא זה על כל היבטיו וגם על כל השלכותיו לאור העומס בשדה התעופה והצעת הנישואין שעשויה לעכב פעילויות שוטפות בטרמינל. 

לאור אין ספור הצעות נישואין שליווינו ביציאה מישראל ובכניסה חזרה למדינה, נציגי זוג מלמעלה פורסים בפני החתן את כל היריעה, מספרים לו כמה חוויות שהם חוו בעשור האחרון בהפקות הללו ובסופו של דבר הוא מקבל את ההחלטה שנראית לו הנכונה ביותר.

הצעת נישואין ביציאה מישראל 

בני הזוג מגיעים לאולם היוצאים ומטפלים בכל נושא הדרכונים ומסירת המזוודות. מהר מאד יש בידיהם את כרטיסי העלייה למטוס ובשמחה עצומה הם עולים לדיוטי פרי. כל אחד מהם מעוניין לרכוש כמה פריטים וכך הם מסתובבים בחנויות השונות, בוחנים כמה אפשרויות, קונים כמה מוצרים ומשאירים את רובם בחנות כדי לאסוף אותם כשיחזרו מהחופשה.

נותרה להם עוד שעה עד העלייה למטוס והבחור מציע לחברתו ללכת לראות תערוכה מיוחדת שמוצגת בטרמינל הצמוד, היא לא שמעה על זה אך הולכת אחריו וכשהיא מגיעה למתחם היא רואה שלט ענק עם שמה ועליו כתוב התינשאי לי? היא בשוק, לא קולטת שהיא מקבלת כעת הצעת נישואין בנתב"ג מחפשת לרגע את בן זוגה ופתאום רואה אותו כורע ברך מולו, מגיש לה טבעת מרהיבה מזהב לבן ושואל אותה את שאלת מיליון הדולר… היא כמובן עונה בחיוב וכל הקהל שהיה שם עומד נרגש יחד איתם, הדמעות זולגות לכולם ואין מאושרת ממנה לאור העובדה שהיא תעלה לטיסה עם סטטוס חדש "מאורסת". 

הצעת נישואין בכניסה חזרה לישראל 

החופשה המתוכננת של בני הזוג הייתה נפלאה, הם בילו במקומות רבים, נחשפו להרבה מאד אתרים תיירותיים, התרוצצו מהבוקר עד הערב כדי לראות הכול וגם ניצלו את הערבים לבילויים שכללו הצגות איכותיות, פאבים, מועדונים ועוד. 

הם חוזרים ארצה עייפים מאד וקשה להם לקלוט שלמחרת הם צריכים להגיע לעבודה, לכן הם מנצלים את שעות הטיסה לישראל לשינה, כדי לצבור כוחות להמשך הדרך.

כשהם יורדים מהמטוס בישראל, בת הזוג אומרת לעצמה שהיא חשבה שהוא יציע לה נישואין בחופשה בחו"ל אבל זה לא קרה, הוא הרי כל הזמן אומר לה שזה יקרה ברגע שהיא בכלל לא תצפה שזה יקרה. לכן היא אומרת לעצמה סבלנות, זה בטח יקרה בחודשים הקרובים. 

לאחר כל התהליך בטרמינל, הם אוספים את המזוודות ויוצאים לאולם מקבלי הפנים, שם בהפתעה גמורה ממתין לה השלט שכל כך ציפתה לו marry me  . ההתרגשות לקבל הצעת נישואים בנתב"ג הייתה בשיאה והיא התקדמה לעבר השלט, לא רואה את כל הקהל מסביב, רואה רק את הטבעת היפהפייה ועונה לו I  DO. 

אם אתה מחפש הצעת נישואים מיוחדת, הגעת למקום הנכון!

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

חדש במגזין