ייעוץ חינם:

055-970-5875

הצעת נישואין יוקרתית

איך להציע נישואים בצורה רומנטית?

בני זוג רבים מעוניינים להציע הצעת נישואין יוצאת דופן, חדשנית, בומבסטית, כזו שלא נראה בעבר. בן הזוג חושב שהכי מגיע לבת הזוג הנהדרת שלו הצעת נישואין יוקרתית, אשר מתאימה לאישיות שלה.

מגוון הצעות נישואין רומנטיות במיוחד
כולל עיצובים מדהימים שאין לאף אחד אחר!
רוצים להציע נישואין בקרוב?
התקשרו כעת:
055-970-5875

הצעת נישואין בחוף הים הקשתות בקיסריה
הצעת נישואין בחוף הים הקשתות בקיסריה

הצעת נישואין יוקרתית 

כדי לתכנן הצעת נישואין מרגשת באחד המקומות המיוחדים בישראל, בן הזוג מתייעץ אתנו. אנחנו מבצעים יחד אתו סיעור מוחות, מגלגלים רעיונות, מציעים הצעות מקוריות כמו שאנחנו עושים במשך שנים רבות בחברת זוג מלמעלה. ההצעות המהפכניות שלנו מעניקות לנו דרייב עצום, כדי למצוא עוד ועוד אופציות שאיש לא חשב עליהן מעולם.

גג עזריאלי – פסגת העולם 

אחד המקומות היוקרתיים בישראל הוא הגג של מגדל עזריאלי. התכנון הוא שביום מסוים הגבר יאסוף את חברתו מהעבודה ובדרך יקבל שיחה שהוא חייב להגיע לאחד המשרדים במגדל כדי לאסוף חוזה חשוב. לכן הוא מיידע את בת הזוג שהם יעצרו לכמה דקות, יעלו למשרד הספציפי ויבצעו את הבקשה המיוחדת של מקום העבודה. בנוסף לכך הוא מציע לה שלאחר ביצוע המשימה הזו, הם ילכו לאכול באחת המסעדות בקניון עזריאלי. 

בת הזוג שמחה מאד וכך הם עלו במעלית לקומה האחרונה בעזריאלי, כשהיא בטוחה שהם אמורים להיכנס לאחד המשרדים. בכניסה לגג היא רואה להפתעתה הגדולה את בני המשפחה הקרובה שלה כל קבוצת החברים ושביל יפהפה שמוביל לשלט – marry me  אשר עשוי מכמות עצומה של ורדים אדומים. זה בדיוק הזמן עבורה לצעוד בשביל הנוצץ ולקבל מבן הזוג האהוב שלה הצעת נישואין על גג עזריאלי, אירוע שהיא לא תשכח לעולם.

הצוות שלנו הכין מראש במקום זה ציוד להצעת נישואין שכלל מערכת הגברה עם מוסיקה מרגשת ומלטפת, שפע של גימיקים כמו קונפטי שנזרקו באוויר ובלונים לבנים ואדומים שכיסו את כל שטח הגג.

הטבע קורא לזוגות שמעוניינים להינשא 

אחת האופציות המדליקות עבור הצעת נישואין יוקרתית בטבע היא ביצוע הכנות מוקדמות ביער קסום, בסביבה של נחל זורם, ליד מפל שוצף, על גשר יפהפה, ליד חוף הים או מול נוף עוצר נשימה של פסגת החרמון, הכנרת, מדבר יהודה ועוד.

בן הזוג מקבל מאתנו כמה הצעות כדי שיחשוב ויקבל החלטה על המקום שנראה לו ימצא חן בעיני בת הזוג שלו וירגש אותה מאד. ביום שנקבע לכך הוא יאמר לה שהם יוצאים לטיול והוא מכסה את עיניה במטפחת, כדי שהיא לא תראה את כיוון הנסיעה.

הצעת נישואין במבצר הקדום 

כך הם מגיעים למבצר צלבני מרשים ביופיו. ברחבי המבצר תלויים בלונים בשלל צבעים, ברגע ההגעה של בני הזוג לחניה, העובדים שלנו מדליקים את כתובת האש התינשאי לי וכך בשעת בין ערביים רואים ממערב את השקיעה הכתומה ומולה את כתובת האש.

זה הרגע לו ציפתה בת הזוג לאורך שנים, סוף סוף הוא מסיר את המטפחת שכיסתה את עיניה לאורכה של כל הנסיעה הארוכה והיא לא מאמינה למראה עיניה! בן הזוג כורע ברך ומגיש לה טבעת עדינה ויוצאת דופן עם יהלום במרכזה ושואל אותה את השאלה הכול כך חשובה – התינשא לי? ברוב המקרים היא עונה בחיוב וזה הרגע לשמחה עצומה של שניהם.

השף שהוזמן מראש מגיש להם שמפניה ולאחר מכן ארוחת ערב זוגית משובחת בעלת טעמים נפלאים וניחוחות ייחודיים שנישאים באוויר וגורמים לשניהם רגעי אושר קסומים באווירה יוקרתית.

מוצא חן בעיניכם הרעיון? דברו אתנו כי יש לנו היצע עצום של רעיונות להציע הצעות נישואין במקומות מדהימים שלא חשבתם עליהם, מחכים לשיחת הטלפון שלכם!

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

חדש במגזין