ייעוץ חינם:

055-970-5875

הצעת נישואין על יאכטה

הצעת נישואין על יאכטה בכל רחבי הארץ

הצעת נישואין על יכטה היא אחת האופציות האהובות ביותר על בני זוג כשהם חושבים על הצעת נישואין מקורית. אין כמו לצאת לים הפתוח, להתרווח על הסיפון של יאכטה עם משקה מצוין ולהציע הצעת נישואין מרגשת.

אפשרויות של הצעות נישואין על יאכטה 

במרינות השונות לאורכו של הים התיכון וגם באילת, אפשר לשכור לכמה שעות יאכטה אשר הסקיפר משיט אותה ללב ים ואפשר לתאם אתו את הרגע שבו תתרחש הצעת נישואין על יאכטה. הצוותים המקצועיים של זוג מלמעלה מבצעים פעולות מסוג זה, כבר למעלה מעשור בהצלחה ובהפתעה עצומה.

כך מגיעים בני הזוג ליום כיף על יאכטה להשכרה להצעה, יושבים על הסיפון ונהנים מהעובדה שהספינה עוזבת אט אט את המרינה, החוף הולך ומתרחק והיאכטה פונה לדרכה על פי המסלול שתואם מראש. אם מדובר באופציה של הצעת נישואין על יאכטה בהרצליה, הסקיפר מפליג צפונה כדי שהם ייהנו מחופי הצפון המרהיבים, מפרץ חיפה, עכו ועד ראש הנקרה. 

הצעת נישואין על יאכטה בהרצליה 

כשהם חוזרים מהטיול הנפלא הסקיפר משייט למיקום שלו במרינה, מקבע את העוגן ומבקש מבני הזוג לא לרדת עד עצירה מוחלטת של היאכטה. על פי ההנחיה של בן הזוג הם מפנים עורף למרינה ומביטים על הים הפתוח, כדי ליהנות עוד כמה דקות מהים הכחול.

ברגעים הללו עולים לספינה בשקט מופתי כל החברים ובני המשפחה ובן הזוג מציע נישואין על רקע גלי הים והבריזה הנפלאה של הרוח שנושבת בשעות אחר הצהרים. בת הזוג המומה לחלוטין, לא ברור לה איך תוך שניות כל המוזמנים עלו על הספינה והיו שותפים מלאים לטקס הצעת נישואין על יאכטה בהרצליה.

לאחר הצעת נישואים על יאכטה והתשובה החיובית, נותר לכל החבורה לחגוג את האירוסין במסעדת שף ידועה שהוזמנו בה מקומות מראש בחדר הפרטי, כדי לשמור על אינטימיות ביום המרגש ששמור רק לבני הזוג ולאנשים הקרובים להם ביותר. היין נשפך כמים, נגמרו הרבה מאד בקבוקי שמפניה והצוות שלנו הפעיל ברגעים הרומנטיים ביותר נגני כינור שהפתיעו את בני הזוג במחרוזת של שירים רומנטיים מכל הזמנים.

חופשה באילת 

נסיעה לכמה ימי נופש באילת היא הזדמנות פז להציע הצעת נישואין על יאכטה באילת. הנציגים שלנו מתאמים מראש עם הבעלים של היאכטה את מועד הגעתם של בני הזוג וחבריהם לספינה. בת הזוג חושבת שהם יחגגו במסיבה סוערת לתוך הלילה על היאכטה, אך קצת לאחר ההפלגה ממתינה לה הפתעה עצומה ובן הזוג פותח את הקופסה של הטבעת המקסימה ומציע לה נישואין! הפתעה עצומה ושמחה ענקית אופפת את הספינה, כל החברים קופצים מאושר!

זה הזמן להתחיל את המסיבה הגדולה אחרי הצעת נישואים יאכטה, בקבוקי השמפניה נפתחים, כך גם בקבוקי היין המשובח ופחיות הבירה. השף עורך את השולחנות והם נהנים ממטעמים עולמיים שכוללים היצע נרחב של מאכלים. בתום הארוחה הדשנה, כשברקע רואים את האורות של מפרץ אילת וגם של מפרץ עקבה מתחילת מסיבת הריקודים הנהדרת על היאכטה. הצוותים שלנו דאגו מראש גם לציוד הגברה ולמיקרופונים ולחברים נותר רק לשיר ולרקוד עד אור הבוקר.

חוויה עוצמתית ושמה הצעת נישואין 

חבילות הצעות נישואין כוללות את כל המעטפת, התפאורה, היאכטה, האירוח הקולינרי, תיאום מול כל הגורמים, ציוד מוסיקה ופריטים רבים נוספים כדי שההפתעה תהיה מושלמת. 

מחפשים רעיונות מקוריים ויוצאי דופן? בואו לשוחח אתנו ותקבלו מבחר של ההצעות המיוחדות ביותר להפתעה מושלמת של בת הזוג, ביבשה, באוויר או בים. 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

חדש במגזין