ייעוץ חינם:

055-970-5875

רעיונות להצעת נישואין

מחפשים רעיונות להצעת נישואין? תנו לנו לעזור לכם!

מחפשים רעיונות מקוריים להצעת נישואין? אם אתם כבר יוצאים מספיק זמן כדי למסד את הנישואין שלכם. הגיע הזמן המרגש להציע לבחורה שבטוח מצפה להצעת נישואין שתשאיר רושם לכל החיים. בשנים האחרונות קיים מנהג חדש ודיי מרתק והוא שלרוב החתן מציע נישואין בדרך מקורית, מפתיעה, יצירתית ומושקעת, הוא כורע ברך ומגיש לה את הטבעת והיא מרגישה בעננים, אז אם אתם מחפשים רעיונות להצעת נישואין, אתם במקום הנכון!

מגוון רעיונות מקוריים ובלעדיים!
רוצים הצעה שהיא לא תשכח לעולם?
רוצים ליצור את ההפתעה עבור האישה?
מגוון הצעות מקוריות / מגניבות / מטורפות / בלעדיות לזוג מלמעלה!

בואו להתייעץ איתנו בחינם!
חייגו כעת :055-970-5875

מגוון רעיונות להצעת נישואין – איך אפשר להציע נישואין?

הצעת נישואין היא הפקת ענק שאמורה להיות הפתעה יצירתית, מרגשת ומקורית וככל שאירוע ההצעה יהיה קיצוני ונדיר יותר, כך בת הזוג שלא מבינה ולא מצפה למה שעומד לקרות, כך ההצעה מוצלחת יותר. ככל שההצעה דורשת יותר מקוריות, כך האישה תרגיש יותר נאהבת וזוכה ליחס מיוחד. התיעוד בסטילס ובווידאו חשוב מאד כדי שכולם יראו את השקעתו של הבחור וכדי שיישאר זיכרון מתוק מרגע מושלם.

לפני הכול יש לתכנן היטב את ההצעה. על הגבר לשאול את עצמו האם הוא בכלל מוכן להציע, האם הגיע הזמן, האם והבחורה מוכנה להתארס? ואם התשובה היא בביטחון גמור, חיובית, הרי שעכשיו צריכה להיות השאלה הראשונה: איפה מתחילים? על הבחור למצוא ולתכנן הצעה מקורית. מערב קריוקי ועד לעמדת צילום סודית.

אפשר להיעזר באחת מחברות ההפקה מתחילת התהליך ועד לסיומו כולל מציאת רעיונות והוצאתם לפועל. ולאחר שמצאת רעיון שנראה לך שהכי יתאים לשותפ/ה לעתיד, זה הזמן לרכוש טבעת נישואין. הטבעת היא חלק מאד חשוב בהצעה ותופתע לדעת שקניית טבעת אירוסין היא לא דבר פשוט בכלל.

להציע למישהו להינשא זה עניין גדול ומסובך, ההצלחה וההשקעה בהצעה תגלה לשותפה עוד כמה רבדים ממך. ההתעסקות המוקדמת בהצעת הנישואין מקלה מאד על הלחץ מכל התהליך.

הצעת נישואין בחוף הים הקשתות בקיסריה
הצעת נישואין בחוף הים הקשתות בקיסריה

 

יש לשים לב לכמה דברים חשובים לפני שבונים רעיון להצעה:

  • ראשית, יש להביא בחשבון מה בת הזוג  ממש אוהבת וממה היא נרתעת. לא כדאי להציע נישואים לחברתך בצניחה חופשית, כאשר היא סובלת מפחד גבהים.
  • החלט על תקציב להצעה כדי לא לחרוג להוצאות בלתי אפשריות.
  • אל תהסס להיעזר בחברות המתמחות בארגון הצעות נישואין. לעיתים קרובות התשלום לחברה חוסך הוצאות מיותרות שהיו נגרמות עקב טעויות בתכנון ומעניק אין ספור אופציות נפלאות שלא חשבת עליהן.
  • האם ההצעה מתוכננת לקיץ או לחורף.
  • יש לנהל הכול בסודיות כדי שהיא לא תגלה שאתה בהכנות לאירוע. להפתעה יש משקל גדול בהצעה.
  • חשוב מאד לדאוג לתצלומים בתהליך ההצעה כי אחרת איך תספרו לחבר'ה?
  • קנה טבעת אירוסין יפהפייה שלהערכתך תואמת את הטעם של בת הזוג שלך, במידה הנכונה לאחר שמדדת את היקף האצבע שלה באמצעות טבעת אחרת שלה, כשהיא לא בסביבה.
  • אל תהסס להיעזר בקרובים ובחברים בתכנון ובביצוע המשימה. תמיד ישמחו לתת לך יד ולהיות חלק מאירוע כה מרגש.

עיצוב הצעת נישואין

איך עושים הצעת נישואין מקורית באמת

ועכשיו אחרי שהבנו שההצעה הולכת להיות הפקה בהתאם לאופי של שניכם, יש כמה רעיונות קלילים וכמה יותר מושקעים להצעות נישואים מיוחדות הבחירה היא שלכם.

  • תכנן בלוי ערב בבית עם שף פרטי היודע לבשל את האוכל האהוב על חברתך. קבע עם השף מתי ואיך תציע נישואין. אפשר לתכנן החבאת הטבעת בקינוח או פתק המרמז על הצפוי. 
  • דאג לפיתוח תצלומים מחיי החברות שלכם, תלה אותם בצורה מיוחדת באחד מחדרי הבית והצע שם נישואין אחרי סיכום חיי החברות עד לרגע זה לפי הצילומים.
  • קשור סרט קטיפה מצד אחד של הבית לצד השני. תלה לאורכו פתקים של מחמאות, זיכרונות משותפים וביטויי אהבה במרחקים קטנים. בקצה הסרט חכה לה עם הטבעת וההצעה. שילוב של מוסיקה מתאימה יעצים את ההצעה.
  • צור אירוע הצעה מרשים במיקום הדייט הראשון שלכם.
  • שתול הצעת נישואין בערב טריוויה באחת מהשאלות של המשחק. נסה לנסח את השאלה ברמזים ולא מפורשות.
  • הצע לה נישואים בעמדת צילום מהיר בדיוק ברגע שהעמדה מתחילה לצלם ורגע ההפתעה יונצח מעולה.
  • תכנן חופשה משותפת מחוץ למדינה, בקש מהדיילים בטיסה רשות להשתמש במיקרופון של המטוס והצע לה נישואין בטיסה. 
  • אם אתה חושב שהיא ממתינה להצעת נישואין במהלך החופשה חכה עוד קצת ותכנן שהשטיח האדום ימתין לה בטרמינל לאחר הנחיתה שלכם כאשר כל המשפחה ממתינה שם לשובכם.
  • מי הזמר או הלהקה האהובים על החברה, נסו להגיע לאמרגן של הזמר ולבקש אחרי שיר שספציפי שעליו תסכמו מראש, לעלות על הבמה ולבקש את ידה של חברתך. רכוש כרטיסים להופעה ואל תשכח להביא את הטבעת. לרוב יש שיתוף פעולה מצוין מצד האמרגן לבקשות כאלה.
  • ארגן משחק עם חברים או משפחה של חפש את המטמון ודאג שאת המטמון תמצא חברתך ושם יהיה מונח פתק רמז לבאות או הטבעת עצמה.
  • סעו לצימר יפהפה ושם ברוגע המושלם, מול הנוף המרהיב ובין הפינוקים, זה הרגע המושלם להצעת הנישואין.
  • מחפשים רעיונות מקוריים נוספים? דברו איתנו בטלפון: 055-970-5875

 

הצעת נישואין בחורף/בקיץ 

אחת האופציות המוצלחות בקיץ, הוא שילוב של פעולות אקסטרים עם הצעת נישואין. 

אם אתה וחברתך אוהבים את תחום האקסטרים ואתה מבקש להפתיע ובגדול, בחר לך את אחת מפעילויות האקסטרים שאפשר לשלב בהן הצעת נישואין לא צפויה. הצעת נישואים בשילוב עם צניחה חופשית לדוגמה היא חוויה מפתיעה והמוצלחת בזה שהיא גם יכולה להיות מתועדת על ידי צלם של החברה המצניחה. בחר באתר בעל נוף ייחודי וחברה שבה צוות המדריכים מנוסה בחוויות כאלה. שדרוג להצעה הוא לקנות בד ארוך מאד ורחב ולצייר עליו בצבעי אקריליק חזקים: (שם הבחורה), התנשאי לי? ולפרוס על מיקום הצניחה. באיזשהו שלב בצניחה הבחורה תזהה את השלט ותתרגש מאד. בהגעה לקרקע עימדו על השלט וענוד לה את הטבעת. באופן דומה אפשר להציע נישואין בצלילה משותפת, בטיסה בכדור פורח, בטיסה עם מצנח רחיפה, טרקטורון מעופף, בשיעור טיסה במטוס זעיר, בסנפלינג מהר גבוה או בטיפוס על הר, בטיול סוסים או בנסיעה על ריינג'רים. בכל אטרקציה העולה לכם בראש אפשר לשלב הצעת נישואין מקורית ומרגשת שתישאר עם הזוג לתמיד כזיכרון מיוחד במינו.

אופציות נוספות להצעת נישואין מיוחדות

אופציה נוספת בימי הקיץ היא לתאם הצעת נישואין בחוף הים, זה יכול להיות במפגש אינטימי של שניכם בשקיעה או בהפקה מושקעת עם כל החברים ובני המשפחה כשהשטיח האדום ממתין לכם על החול וההפתעה היא מושלמת עם מחיאות הכפיים של הקהל. 

בחורף קצת קשה יותר לתכנן את הצעת הנישואין בחוץ בגלל מזג האוויר ולכן האופציות המוצלחות ביותר הן להשתלב עם מזג האוויר. אפשר לתאם נסיעה לחרמון או לאתר סקי מושלג מעבר לים ושם על רקע השלג הלבן, זה הזמן המושלם להציע נישואין.

או לחלופין בערב שקט בבית מול האח, כשגשם זלעפות יורד בחוץ והרצון היחיד הוא להתכרבל מול הטלוויזיה וליהנות מערב חמים ושקט, תפתיע אותה עם הצעת נישואים מרגשת ויוצאת דופן. 

כל רעיון שתשקיע בהצעת נישואין יהיה לבטח מוצלח והכלה תהיה המאושרת בנשים. מזל טוב ! 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

חדש במגזין