ייעוץ חינם:

055-970-5875

מקומות להצעת נישואין

מקומות להצעת נישואין בכל הארץ

מחפשים מקומות יפים להצעת נישואים? אספנו בשבילכם את המקומות היפים ביותר בישראל

אחד האירועים המרגשים ביותר בחייו של כל זוג הוא הצעת הנישואין. אחרי תקופה כזאת או אחרת של היכרות, בילויים משותפים, אולי אפילו מגורים יחד, מחליט אחד מבני הזוג לקחת יוזמה ולהציע להתקדם לשלב הבא – החתונה וחיי נישואין. אופי ההצעה משקף לרוב את אופיים של בני הזוג. 

יש כאלה שיעדיפו לעשות את זה בצנעה, רק שניהם לבד, ויש כאלה שירצו לעשות הפקה רבת משתתפים ולהציע בנוכחות ההורים, אחים, חברים וחלומם הוא שבן או בת הזוג יופתעו עד כדי התרגשות ודמעות. אחד הדברים המשמעותיים בהצעת נישואין הוא המיקום, הלוקיישן. 

ננסה להציע פה כמה רעיונות למקומות מיוחדים ומעניינים להצעות הנישואין שלכם, ושיהיה בהצלחה. 

הצעת נישואין בחוף הים הקשתות בקיסריה
הצעת נישואין בחוף הים הקשתות בקיסריה

מקומות להצעת נישואין במרכז

נמל יפו

הסמטאות הציוריות של יפו העתיקה ואזור הנמל הם תפאורה מושלמת ורומנטית להצעת נישואין. תוכלו להתארגן על סלסלת פיקניק, גבינות ויין ולשבת בשקיעה לצפות בים ולהפתיע את אהובתכם או אהובכם בהצעת נישואין מרגשת מאוד. 

המרינה בהרצליה 

חופים בכלל הם מיקום מצוין להפקת הצעת נישואין. השמש השוקעת בים יוצרת אוירה מושלמת ויותר מזה לא תצטרכו. במרינה בהרצליה תוכלו לא רק ליהנות מהנוף, שפע המסעדות אלא גם תוכלו לצאת לשייט באחת מהיאכטות העוגנות שם. תוכלו להזמין אורחים שיתלוו אליכם לשייט ואת הצעת הנישואין לעשות בלב הים עם המון שמפניה. 

כדור פורח בתל אביב

לטוס בכדור פורח זאת חוויה לכל גיל, להביט ממעוף ציפור על גגות תל אביב, להתרגש מהאוויר הנקי ובתוך כל ההתרגשות הזאת לקבל הצעת נישואין. אל תשכחו להביא אתכם צלם שיתעד את האירוע המרגש ואת הטבעת המדהימה שנבחרה למטרה זו.

פארק אקולוגי הוד השרון

ממש בלב הוד השרון שוכן לו פארק מדהים עם אגם אקולוגי, מקום נפלא להצעת נישואין בשקיעה או בכל שעה

הצעת נישואין בפארק אקולוגי הוד השרון
הצעת נישואין בפארק אקולוגי הוד השרון

האגם בראשון לציון

אחד הלוקיישנים הנפוצים ביותר בהצעות נישואין ולא בכדי הוא האגם במערב ראשון לציון. המרפסת המשקיפה לאגם, כאשר ברקע רואים את הגלגל הענק של הסופרלנד, התאורה לאורך רצפת העץ, המסעדות, האוויר הפתוח, כל אלה מאפשרים את האווירה הנכונה. תוכלו לעשות את זה באת צפייה בסרט במתחם הקולנוע הסמוך, או להזמין שותפים לאירוע לאחת מהמסעדות במקום. 

מתחם שרונה

אם ביקרתם פעם במתחם הקסום, טיילתם בין הביתנים, פינות החמד, הצמחייה ואכלתם בביתני האוכל המפתיעים של השוק המקומי, לבטח הרגשתם את האווירה הנינוחה והחיבור בין תל אביב הקטנה של פעם למטרופולין העצום שהיא היום. זה המקום מושלם בשביל לסמן שם את תחילת דרככם בחיי הנישואין, הן מבחינה סמלית והן מבחינת האווירה השוררת במקום. 

הצעת נישואים בפארק קישון בחיפה
הצעת נישואים בפארק קישון בחיפה
הצעת נישואין בחרמון
הצעת נישואין בחרמון

מקומות להצעת נישואין בצפון

אגם הכנרת

הימה הצפונית של ישראל מהלכת קסמים ויוצרת את האווירה הרומנטית הנכונה להצעת נישואין. תוכלו לקפוץ לביקור קצר, ללון באחד מהמלונות באזור או אפילו לבלות לילה בקמפינג על חוף הכנרת, מתחת לכוכבים תהיה הזדמנות מושלמת להוציא את הטבעת. 

הר החרמון

צבעו הלבן של החרמון יכול להוות רמז לשמלתה הלבנה של הכלה העתידית ואת הצעת הנישואין שלכם תוכלו לעשות על הרכבל בדרכו למעלה, או על פסגת החרמון המושלגת. הכי נחמד להיות שם מוקפים באנשים שאוהבים אתכם והם הוזמנו כדי להיות יחד אתכם באירוע המרגש.

מלונות בצפון

יתרונם של המלונות בצפון הוא הטבע הירוק המקיף אותם, מכל חלון נשקף נוף מרהיב ועם כוס יין על המרפסת תוכלו לרגש את מי שאתם אוהבים בהצעת נישואין מפנקת. מלונות כאלה תוכלו למצוא ביער ביריה, במעלות תרשיחא ועוד. גם צימרים מפנקים עם ג'קוזי וארוחה לאור נרות, שוקו חם או יין טוב הם רעיון מוצלח למיקום להצעת נישואין מפתיעה עבור זוג שאוהב אינטימיות.

מבצר מונפורט 

בצפון יש מספר רב של מצפים ונקודות תצפית מדהימות שיתאימו בהחלט לאירוע של הצעת נישואין. אחד מהם הוא מבצר הצלבנים העתיק באחת הנקודות הצפוניות ביותר בארץ. צאו לטייל ובסופו של המסלול לצד כריכים והרבה מים, שלפו גם את הטבעת. 

ראש הנקרה

בין הנקרות המדהימות לאור נרות עם נופו הנפלא של הים, בקצה הצפוני של מדינת ישראל, הצעת נישואין כזאת לא תשכחו לעולם. תוכלו לארגן טיול עם כל האהובים עליכם, חברים ומשפחה ולהפתיע את כולם בשליפת טבעת והצעת נישואין מרשימה. 

עיצוב הצעת נישואין בבית
עיצוב הצעת נישואין בבית

מקומות להצעת נישואין בדרום

הצעת נישואין באילת

אין כמו חופשה באילת כפתיח להצעת נישואין. באילת תוכלו לנצל הזדמנויות רבות ולמצוא את הזמן הנכון לכם בדיוק. במלון, בארוחת ערב במסעדה מיוחדת, בריף הדולפינים, במהלך טיול ג'יפים, בעת מסאז' זוגי, כל אחד מאלה יכול להיות הרגע הנכון בדיוק.

ים המלח

בדומה לאילת גם חופשה בים המלח מזמנת הזדמנויות להצעת נישואין. השלווה שמשרה המקום הנמוך ביותר בעולם יאפשר לכם להיות נינוחים ולהתאים את עצמכם לקצב. חשבו איזו תמונה מצחיקה תוכלו להעלות לאינסטגרם אם תציעו נשואים כששניכם מרוחים בבוץ של חופי ים המלח, לעוד פרטים הצעת נישואין בים המלח

הצעת נישואין במדבר

המדבר העצום

בשנים האחרונות מתפתחת תיירות למדבר ותוכלו למצוא אתרי לינה ונופש רבים ושונים לפי טעמכם ותקציבכם. מלונות יוקרה עם בריכות פרטיות, או מאהל בדואי עם לינה משותפת. טיולים במדבר הצהוב והמרתק יצרו חוויות שבשיאן תוכלו לממש את הצעת הנישואין שלכם. 

המצודה באשדוד

חשוב לדעת כי אם ברצונכם להפיק הצעת נישואין רבת משתתפים עם עזרים ואלמנטים עליכם לקבל אישור עירייה לכך, אבל אין ספק ששווה לכם כי המצודה היא מקום יפיפייה ומושלם בדיוק בשביל זה.

יקבי השפלה הדרומית

תופתעו לגלות מבחר עצום של יקבים קטנים כגדולים פזורים לאורך השפלה, עמק אשתאול והרי יהודה וברבים מהם תוכלו להצטרף לסיור, להזמין ארוחה ובתיאום מראש ישמחו לעזור לכם גם להכין ולקשט עבור הצעת הנישואין שלכם. 

הצעת נישואין בקיסריה
הצעת נישואין בקיסריה

מקומות להצעת נישואין בשרון 

זכרון יעקב

אומנם מעט צפונית לאזור השרון אבל אי אפשר להתעלם מקסמה של זיכרון יעקב, המדרחוב, גני הנדיב, סיור במושבה ואם תרצו אפילו לינה באחד המלונות הקסומים. 

קיסריה

סיור בעתיקות קיסריה, בילוי באחת מהמסעדות שם וסיום בהופעה של אומן ששניכם אוהבים, זהו מתכון מנצח להצעת נישואין מרגשת שתגרום לכל הסובבים אתכם לדמוע מהתרגשות, לעוד פרטים הצעת נישואין בקיסריה

פארק רעננה

פיקניק בפארק בשעת בוקר או בין ערביים עם מפה משובצת וארוחה שהכנתם או הזמנתם הוא רקע מושלם. פארק רעננה מתאים במיוחד בגלל המראה הייחודי שלו, האווירה המופלאה שבו, האגם הקסום שתוכלו גם לשוט בו ואולי להציע את הצעתכם בלב האגם. 

הצעת נישואין בירושלים
הצעת נישואין בירושלים (משכנות שאננים)

מקומות להצעת נישואין בירושלים

כל לוקיישן מתאים להצעת נישואין בירושלים.

טיילת ארמון הנציב

מקום מדהים ובעצם זה כינוי לשלוש טיילות שנמצאות בדרום מזרח ירושלים, עוברות ומגיעות עד לשכונת נוף ציון, נוף מדהים ועוצר נשימה, מומלץ בשקיעה

הכותל המערבי

הכותל הוא אחד המקומות הקדושים ביותר לעם היהודי, ניתן להציע נישואין במרפסת הכותל (בתוספת תשלום) או בכותל עצמו ללא תוספת, חשוב להבין שההגעה לכותל עבור מפיק הצעת נישואין עם הציוד היא מורכבת הרבה יותר מאשר הצעה רגילה ולכן המחיר יקר יותר.

שדרות ממילא

שדרות ממילא הם מתחם שנפתח לקהל הרחב בשנת 2007 והוא ממוקם בשכונת ממילא ליד שער יפו ומגדל דוד (שגם שם אפשר להציע נישואין) אפשר להציע נישואין במגוון מקומות בשדרות ממילא גם על גרם המדרגות האחרון שמוביל החוצה

טיילת החומות

גן סאקר

הפארק העירוני הגדול ביותר בישראל שנקרא על שם הארי סאקר, הפארק ענק עם מגוון מדשאות ומאפשר לכם להציע נישואים בכל פינה בו

שוק מחנה יהודה

השוק המיתולוגי של ירושלים שוכן בכתובת אגריפס 90 ניתן למצוא בו דוכני מזון, בגדים, ועוד מגוון דברים, ניתן להציע נישואין בכל מקום, מדהים

משכנות שאננים בירושלים ליד הכרכרה של השר מונטפיורי

משכנות שאננים בירושלים הייתה בתקופת העות'מאנית אחד ממפעלי הפיתוח הראשונים בעיר ירושלים, היא עבדה כבר בשנת 1860, כיום מקום מדהים להצעת נישואין

מוזיאון ישראל

המוזיאון הגדול ביותר בישראל, נמצא בגבעת רם, ניתן להגיע בוויז דרך "דרך רופין" מגוון חפצי אומנות ומגוון רחב של דברים מדהימים, ניתן להציע נישואין בכניסה או ביציאה למוזיאון (ניתן גם במוזיאון עצמו בתיאום איתם מראש)

האקווריום

האקווריום הראשון בישראל שנמצא בירושלים עם מגון דגים מיוחדים, ניתן להציע נישואין דרך המים או דרכינו בתיאום מראש מולם

בירושלים תוכלו לשלב טיול משגע עם אוכל מצוין ולקינוח הצעת נישואין מושלמת. 

אם אתם מחפשים מקום להצעת נישואין שלא מופיע פה ורוצים דברים חדשניים? יש לנו המון, תתקשרו ונשמח לסייע 055-970-5875

שיהיה במזל טוב ! 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

חדש במגזין