ייעוץ חינם:

055-970-5875

שירים להצעת נישואין

שירים להצעת נישואין – הנה כמה טיפים לבחירה

בגרות ואת האחריות כדי למסד את הקשר עם בת הזוג וליצור משניכם תא משפחתי אחד. אתם מאוהבים ומרגישים שהביחד שלכם עושה לכם טוב.

עכשיו מתחיל התכנון המהנה אבל המסובך להחליט ולבצע הצעת נישואין מרגשת, מקורית, ייחודית, מתאימה לבחורה ושתישאר זיכרון מתוק לעד. אחרי שהחלטת על חברת ההפקה שתסייע לך להפיק הצעת נישואין לטעמך ולתקציב שלך, הגיע הזמן גם להיעזר באלמנטים המעצימים את ההתרגשות והחוויה ומתוכם נאמרות מילים שאתה לא יודע לכתוב אותן בעצמך אבל יודע לזהות שאלה המילים המדויקות שרצית לומר לחברתך.

מוסיקה יש בה המון תשובות למצבים רגשיים והיא בעלת תכונות שלא קיימות בשום אמצעי המחשה אחר. מוסיקה מניעה אותנו בלי שנתכוון, גורמת לנו לבכות, לצחוק, להבין מה שלא ראינו, היא מראה לנו כוונות ומשמיעה לנו תנועות, מוסיקה מחברת אותנו לרגשות, מוסיקה מרגיעה אותנו בלילות ומקפיצה אותנו בימים.

מוסיקה היא אש ומים, אויר ואדמה. כשמדובר בביטוי אהבה ולא משנה למי או למה, המילים בשירים מביאות את הרגש ביתר עומק ובמלוא הכוונה. שירים למדינה אהובה, שירים לילדינו האהובים, להורינו, למשפחתנו וחברינו ושירים לאהבה זוגית.

מאוד מומלץ ואפילו חובה לשלב מוסיקה עם לחן ומילים מתאימים לסיטואציה בהצעת נישואין. שירים להצעת נישואין מגבירים את עוצמת ההתרגשות של שני הצדדים. השיר שינוגן בזמן ההצעה לעולמים יהיה השיר המחבר בינכם.

איך בוחרים שיר מתאים?

כמות שירים שמתאימים להצעת נישואין בעברית ובטח שבאנגלית היא ללא סוף, צריך לצמצם את מנועי החיפוש לכמה שפחות נושאים גדולים עד להגעה לשיר שאליו תתחברו ושהוא המתאים ביותר לאישיות של שני בני הזוג.

שירים בלועזית רבים יכולים להתאים. הבינו את השיר, התחברו למוסיקה וצרפו אותו להצעת הנישואין.

כדאי להתחיל בבחירה של 3-2 זמרים אהובים על שניכם שמהם תבחר שיר מתאים. בדוק אם צריך לשלם תמלוגים למישהו עבור הזכות להשתמש בשיר. 

השיר צריך לבטא בדיוק את מה שאתם מרגישים כלפי החברה שלכם. אם מאד אהבתם את המוסיקה והמילים פחות מתחברות אפשר להקליט שיר שאתם תשירו עם המילים שלכם והפלייבק של השיר. בחברת ההפקה ידעו להפנות אתכם לאולפן הקלטות מתאים.

הצעת נישואין אינטימית 

אם אתה מחליט לבצע הצעת נישואין אינטימית בבית, הכי כיף לשים שיר שקט ומלא אהבה במערכת השמע הביתית, זוהי הבחירה המוצלחת והמתאימה ביותר להצעת נישואים אינטימית, כיוון שהיא מביעה את כל מה שחושב החתן ולעיתים קשה לו להביע זאת במילים לאור ההתרגשות הגדולה.

שירים מומלצים באנגלית 

לכל שיר אכתוב תרגום ואתן חלק קטן מהשיר רק כדי להרגיש את כוונת המשורר. את השיר מומלץ לשמוע לפני בחירת השיר. כל השירים נמצאים להאזנה ביו טיוב.

you’ve Got the Love

יש לך את האהבה

"לפעמים מתחשק לי להרים את הידיים באוויר 
אני יודע שאני יכול לסמוך עליך 
לפעמים בא לי להגיד "אלוהים פשוט לא אכפת לי" 
אבל יש לך את האהבה שאני צריך כדי לראות את תוכי
יש לך את האהבה, יש לך את האהבה"

Thinking Out Loud

חושב בקול רם

"כשהרגליים שלך לא עובדות כמו פעם ואני לא יכול להעיף אותך באוויר, האם הפה שלך עדיין יזכור את טעם האהבה שלי האם העיניים שלך עדיין יחייכו מלחייך ויקירתי אני אוהב אותך עד שנהיה בני 70 
ומתוקה שלי, הלב שלי עדיין יכול להתאהב חזק כמו בגיל 23 ואני חושב על איך אנשים מתאהבים בדרכים מסתוריות אולי רק במגע של יד ואני מתאהב בך כל יום מחדש…"

Just The Way You Are

בדיוק כמו שאת

"כשאני רואה את פנייך 
אין דבר שהייתי משנה כי את מדהימה בדיוק כמו שאת וכשאת מחייכת כל העולם עוצר ובוהה לזמן מה כי, ילדה, את מדהימה בדיוק כמו שאת"

When a Man Loves a Woman

כשגבר אוהב אישה

"כשגבר אוהב אישה
הוא לא יכול לחשוב על שום דבר אחר
הוא ישנה את העולם בשביל הדבר הטוב שהוא מצא
אם היא רעה, הוא לא יכול לראות את זה
היא לא יכולה לעשות שום דבר רע
להפנות את גבו לחברו הכי טוב אם הוא העליב אותה"

Perfect

מושלמת

"כשראיתיך בשמלה הזו,
נראית כה יפה.
זה לא מגיע לי
יקירתי, את נראית מושלמת הלילה"

ועכשיו הגיע תור השירים בעברית

שירים אלה מדברים על אהבת גבר לאשה ועושים את ההצעה יותר מרגשת ושלמה.

שלמים

מילים: אבי אוחיון ועקיבא תורג'מן

שמלה לבנה

מילים: אדי כבירי

אהיה לך אושר

מילים ולחן: הראל מויאל

כולנה

מילים: יוסי בן דוד

ואם תבואי אליי

מילים ולחן: עידן רייכל

ממעמקים

מילים ולחן: עידן רייכל

רציתי שתדעי

מילים ולחן: הראל מויאל

נתת לי אותה

מילים ולחן: דודו אהרון

אחרי כל השנים

מילים ולחן: אבי אוחיון

עכשיו הלב פתוח

מילים ולחן: בניה ברבי ואבי אוחיון

בראשית עולם

מילים ולחן: דורון מדלי

אם התכנון הוא לעשות הפקה משמעותית, לחברת ההפקה יש בכך ניסיון רב ולכן הם ייעצו ויפעלו כדי שהכול יהיה מושלם, באמצעות מערכת הגברה תואמת ועקב כך הדבר יגרום לחברתך אושר, גאווה וזיכרון מתוק שילווה את שניכם לעד..

מזל טוב ! 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

חדש במגזין