ייעוץ חינם:

055-970-5875

הצעת נישואין בחדרה

הפקת הצעת נישואין בחדרה עם זוג מלמעלה

תושבי חדרה והסביבה? חולמים על הצעת נישואין מרגשת ובלתי נשכחת? תנו לנו לארגן לכם את אירוע ההצעה ולהבטיח לעצמכם חוויה של פעם בחיים. 

הצעת נישואין בחדרה, בדומה להצעת נישואין בכל מקום אחר בארץ, מומלץ שתתקיים במקום מיוחד המעניק ערך נוסף לרגע ההצעה. אנחנו בחברת זוג מלמעלה, עוסקים ומתמחים בתהליכי תכנון והפקה של אירועי הצעות נישואין בחדרה משלב בחירת הלוקיישן ותכנון הקונספט הנכון ועד "לתפירה" של כל המרכיבים מהם מייצרים הצעת נישואין מרגשת, חלומית ובלתי נשכחת. 

הצעת נישואין בחדרה, בית אליעזר ואולגה
כולל הפקה מלאה של ההצעה כולל הכל
להצעת מחיר חייגו כעת:
055-970-5875

הצעת נישואין בים עם לב פרחים

איפה כדאי להציע נישואין בחדרה? 

העיר חדרה השוכנת לחוף הים התיכון הוקמה כמושבה על ידי אנשי העלייה הראשונה בשנת 1891, מה שהופך אותה לאחת מהערים עם המספר הגדול ביותר של מקומות מיוחדים להצעות נישואין, ביניהם: חוף ים משגע וטיילת חוף מרשימה, מוזיאונים המספרים את סיפורה של המושבה, שטחים ירוקים ומקומות מיוחדים נוספים בהם תוכלו לקיים את רגע ההצעה שגם אתם וגם בחירת ליבכם מחכים לו. בין המקומות המיוחדים והיפים ביותר להצעות נישואין בחדרה תוכלו למצוא: 

  • מוזיאון החאן ובית הכנסת הגדול – מבנה היסטורי ומרשים המשלב בתוכו מיצגים שונים המספרים את סיפורה של חדרה 
  • פארק השרון ויער חדרה – פארק רחב ידיים המשלב בתוכו חוות חקלאיות לצד יער עם חניון לילה מוסדר
  • תחנת הכוח אורות רבין – חתנת הכוח הגדולה ביותר בישראל בה ניתן לקיים סיורים מודרכים במהלכם ניתן לארגן הצעת נישואין עם הרבה "חשמל באוויר"
  • מתחם אקו פארק – פארק אקולוגי עם אגם מלאכותי ומתקני ספורט ופאני 
  • טכנודע חדרה – מתחם ייחודי לחינוך מדעי וטכנולוגי עם מיצגים מרהיבים 

וזאת לצד מקומות יפים ומיוחדים נוספים הממתינים לכם בחדרה, לרבות, מתחמי שופינג וקניונים, מתחם סינמה סיטי, מתחם הנופש כפר ים ומקומות נוספים. 

לייעוץ מקצועי ללא התחייבות בכל הנוגע לתכנון הצעת נישואין בחדרה, צרו איתנו קשר בטלפון 055-970-5875

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

חדש במגזין