ייעוץ חינם:

055-970-5875

הצעת נישואין רומנטית

הצעת נישואין רומנטית במיוחד עם זוג מלמעלה

אהבה עצומה בין בני זוג מובילה עם הזמן לקבלת הצעת נישואין רומנטית. הגימיק הוא ליצור הפתעה מוחלטת של בת הזוג, כיוון שהמעמד החגיגי קורה ברגעים שהיא כלל אינה מצפה לכך. 

רוצים להציע נישואים בצורה רומנטית?
תנו לנו להביא את כל ההפקה אליכם
הפקה של הצעה רומנטית במיוחד
להזמנה חייגו כעת:
055-970-5875

הצעת נישואין בים

חשיבה על הצעת נישואין רומנטית 

הדרך המומלצת לחתן כדי לגבש החלטה על הצעה רומנטית כמה רעיונות מעניינים, היא לשוחח אתנו כדי לקבל הצעות מפתיעות שאיש לא חשב עליהם. הניסיון רב השנים שלנו מוציא את המיטב מאנשי הצוות היצירתי של זוג מלמעלה, שמדהים את החתן המיועד עם תוכנית של הפקה מהסרטים.

גילויי אהבה רומנטיים הם אלו שמובילים את החתן המיועד לחפש מיקום ייחודי כדי לנקוט צעד שבת הזוג מחכה לו הרבה מאד זמן. בכל פעם שהם יוצאים לבילוי או לחופשה, היא חושבת שזה יקרה ואז מתאכזבת שהוא עדיין לא הציע הצעת נישואין רומנטית.

הצעת נישואין בחוף הים 

מה שמנחה את בן הזוג הוא ליצור הצעת נישואים רומנטית ברגע הכי לא צפוי, כדי ליצור מומנטום מושלם. לאחר התייעצות איתנו מתגבש תכנון מדוקדק של הפקת הצעת נישואין רומנטית שתתקיים בחוף הים. בן הזוג יציע לה שיסעו כהרגלם לחוף הים, כדי ליהנות מהשקיעה המרהיבה. ההתארגנות תהיה רגילה לחלוטין, לא תהיה שום תכונה מיוחדת באוויר כך שאין ספק שהיא לא חושדת בכלום.

בהגיעם לחוף הים הם רואים מרחוק שביל וכיתוב התינשאי לי, היא עדיין לא מבינה שזה עבורה ואומרת לבן הזוג, תראה איזה יופי של השקעה, בוא נתקרב לראות את זה. כשהיא מתקרבת הוא מנחה אותה לצעוד על שביל מהבד האדום, כשאור העששיות מאיר את הדרך והמון פרחים פזורים לאורכו של כל השביל. השלט הקסום נדלק לפתע והופך לכתובת אש ונותר לבן הזוג לכרוע ברך ולשאול את השאלה הרומנטית שהיא ציפתה לה כל כך הרבה זמן ! התינשאי לי? 

כשהטבעת המהממת מונחת על האצבע שלה, היא שומעת קולות, מסתובבת אחורה ורואה את כל בני המשפחה הקרובים ואת החברים הנפלאים שלהם מריעים להם, מתחילים לרקוד לצלילי המוסיקה והחגיגה מתחילה! 

הצעת נישואין בצימר רומנטי 

בשנים האחרונות הוקמו בישראל הרבה מאד צימרים מדהימים ביופיים שמיועדים לזוגות בלבד, כדי ליהנות מחופשה רומנטית, לצאת מהשגרה ולחגוג רק בשניים. בעלי הצימרים השקיעו רבות בתכנון הצימרים ובעיצובם כדי ליצור בית מקסים לאהבה, עם מיטת קינג סייז, ג'קוזי ולעיתים גם בריכת שחייה פרטית, אבזור מושלם ונוף עוצר נשימה.

אין מקום מתאים יותר מזה שמתאים לבצע הצעת נישואין בצימר רומנטי, על מיטה מרהיבה שמכוסה בשלל פרחים צבעוניים, בקבוק שמפניה וכוסות שממתינים לזוג המאוהב, סלסלת שוקולדים ופירות והמון בלונים שפזורים ברחבי החדר. כל התפארוה הזו הוכנה מראש על ידי הצוות היצירתי שלנו כך שכאשר בני הזוג הגיעו לצימר, הכול המתין להם ואין לתאר את ההפתעה העצומה שהדבר גרם לבת הזוג שעבורה זו הייתה עוד נסיעה לאחד הצימרים היפהפיים בצפון שהם כל כך אוהבים.

הצעת נישואין יוצאת דופן 

בני זוג רבים מקדישים חשיבה רבה לגבי נסיעה לחו"ל כיוון שבמהלכה הם מתכננים להציע את הצעת הנישואים הכי רומנטית בעולם לבת הזוג שהם כל כך אוהבים. יש להם רעיונות שקשורים לביצוע מהלך זה בשדה התעופה, במהלך הטיסה, ליד פסל ידוע או בפארק שצומחים בו פרחים עוצרי נשימה, העיקר שיהיה זה מקום שאהוב על בת הזוג וישמח אותה עד השמיים! 

תכנון מחוץ לקופסה זה אנחנו. דברו אתנו ונמצא עבורכם את האופציה המיטבית שמתאימה לבת הזוג שלכם. 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

חדש במגזין