ייעוץ חינם:

055-970-5875

הצעת נישואין בים המלח

הצעת נישואין בים המלח

כאשר הגבר מעוניין להציע נישואין לחברתו הוא מנסה לבצע פעולות נורמטיביות כדי שהיא לא תחשוד שמהלך כזה יקרה בקרוב. כיוון שהם מדי פעם יוצאים לחופשות במקומות שונים בארץ ובחו"ל, גם הפעם הוא אומר לה שיש דיל מצוין ממקום העבודה לשני לילות בים המלח. 

הוא שואל אותה אם היא אוהבת מקום זה ואם היא מעוניינת לצאת לחופשה שם. כאשר היא אומרת שהיא תשמח לנסוע לים המלח, כיוון שלא ביקרה שם מזמן, זה הזמן להיערך כך שהצעת הנישואין תהיה לא פחות ממושלמת. 

הוא בוחן את התאריכים האפשריים, מזמין סוויטה מלכותית ומתאם אתנו ועם הנהלת בית המלון את כל ההיערכות לקראת היום המרגש.

למה להציע נישואין בים המלח

ים המלח הוא המקום הנמוך ביותר בעולם ולכן אין כמו להציע נישואין במקום שהוא כל כך מיוחד ואין עוד מקום כזה בעולם. מעבר לכך מדובר בנקודה גיאוגרפית שהיא מהממת ביופייה, גושי המלח בתוך הים יוצרים צורות מיוחדות כך שהמראה הקסום שרואים מנקודת התצפית בדרך המפותלת היורדת אל הים, הוא יוצא דופן ברמה עולמית.

מעבר לכך יש בים המלח מלונות יפהפיים עם חדרים מושקעים הפונים לים, בריכות שחייה מדהימות ואווירה פסטורלית לאור המדבר סביב ים המלח. 

איפה להציע נישואין בים המלח? 

על פי התכנון המוקדם של הגבר, הצוותים שלנו עורכים את ההכנות מבעוד מועד. כך אנו מקשטים את הסוויטה שלהם בבלונים בצבע האהוב על בת הזוג, מפזרים עלי כותרת אדומים על המיטה, פרחים אדומים בכל מקום, שלט – התינשאי לי, בקבוק שמפניה וים של שוקולדים לפינוק מושלם. 

אופציה נוספת היא להציע את הצעת הנישואין בלובי האטרקטיבי של המלון שיש בו ציורים גדולים, חפצי אמנות ואווירה המזכירה את חו"ל. גם במקרה הזה אנו נערכים מראש ובני הזוג אשר עושים את דרכם לדלפק הקבלה כדי לקבל את מפתח הכניסה לחדר, צועדים למעשה לכיוון ההפקה ובת הזוג מוקסמת מההשקעה הגדולה של בן הזוג אשר כרע ברך והציע לה נישואים והיא כמובן ענתה בחיוב. 

יש גם בני זוג שמחליטים להציע נישואין על חוף הים בסמוך לגבישי המלח, כך באופן פתאומי הגבר כורע ברך על החול, שולף טבעת ומפתיע את בת הזוג בגדול.

מקומות קסומים בסמוך לים המלח 

מי שמגיע לכמה ימים של נופש באחד מבתי המלון בים המלח, נהנה מחופשה רגועה ושלווה במתקנים של בית המלון כמו מכון הספא, בריכות השחייה הרגילות ואלו שמכילות גופרית ומההנאה הגדולה כשצפים במי ים המלח.

מעבר לכך יוצאים בדרך כלל לטיולים בסביבה וגם שם יש הזדמנויות להציע נישואים כיוון שמדובר במקומות מאד מיוחדים, כמו על פסגת מצדה לאחר שעולים למעלה באמצעות הרכבל, בין השבילים של קיבוץ עין גדי, בחוף הקסום של קליה בצפון ים המלח, או ליד מפל דוד כשהולכים לטייל בשביליו של הנחל עד ההגעה למפל. 

הצוות הטכני שלנו ערוך לכל תרחיש ולכל בקשה ושום מיקום או רעיון לא נראה לנו בעייתי. אנחנו משנסים מותניים ומתכננים באופן מידי את כל מה שנדרש כדי שתהיה זו הצעת נישואין מפתיעה ביותר. 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

חדש במגזין