ייעוץ חינם:

055-970-5875

הצעת נישואין בחיפה

הצעת נישואין בחיפה והסביבה עם זוג מלמעלה

חושבים על הצעת נישואין בחיפה? הצעת נישואין בחיפה עושים רק עם זוג מלמעלה, עם מגוון העיצובים הבלעדי שלנו וחבילת הכול כלול! כל מה שאתם צריכים להצעה מושלמת והכל אצלנו, אתם רק תביאו את האישה והטבעת ואנחנו נדאג לכל השאר

הצעת נישואין בכל חיפה והסביבה
הפקה מלאה כולל הכל!
ניתן להזמין זיקוקים, קונפטי, מוזיקה, זמר, צילום ההצעה
והכל במקום אחד
חייגו לפרטים נוספים:
055-970-5875

הצעת נישואים בפארק קישון בחיפה
הצעת נישואים בפארק קישון בחיפה

איפה אפשר להציע נישואין בחיפה?

  • פארק קישון בחיפה
    כתובת: מעגן הדייג, דרך משה דיין, חיפה – לרשום בוויז "פארק הקישון"
    מקום יפהפה עם המון ירוק ומים, יש מגוון ענק של מדשאות ירוקות בכל אזור הפארק, ניתן להציע נישואין במגוון מקומות בפארק, דברו איתנו ונמליץ לכם בדיוק איפה אנחנו עושים את ההצעות שלנו שם.
  • הגנים הבהאים
    כתובת: יפה נוף 61, חיפה, לרשום בוויז "הגנים הבאהים"
    אחד המקומות היפים ביותר בישראל ובעולם, גנים קדושים שמהווים בעצם מקום לעלייה לרגל של בהאים מכל רחבי העולם שבאים לראות ולהתלהב מהעוצמה והיופי של הגנים הבהאים בחיפה, ההצעה בגנים מחייבת תיאום מראש איתם, לא תמיד ניתן לעשות הצעות שם ולכן כדאי לשקול גם אופציות אחרות.
  • גן הפסלים
    כתובת: שדרות הציונות פינת 2 בנובמר, לרשום בוויז "גן הפסלים"
    מקום מדהים בחיפה עם 29 פסלים מיוחדים של חיי היום יום שלנו, עוצבו ע"י האמנית אורסולה מלבין, המון נוף, המון ירוק והרבה מקומות להצעה נדירה! מומלץ בעיקר בשקיעה להביא את האישה ולתאם מולנו על מנת שההצעה תצא מושלמת!
  • טיילת לואי
    כתובת: טיילת לואי, בוויז "טיילת לואי"
    טיילת גדולה מאוד בחיפה המשקיפה על כל העיר חיפה ממבט מלמעלה, ניתן להציע במגוון מקומות בטיילת, יש אזורים שיותר נוח ויש אזורים שפחות נוח ולכן כדאי להתייעץ איתנו על מנת למצוא את המקום הטוב ביותר להצעה שלכם, גם במקרה של טיילת לואי רואים את השקיעה ולכן כדאי לשקול לעשות את ההצעה רגע לפני שהשמש שוקעת על העיר חיפה.
הצעת נישואין בפארק קישון בחיפה
הצעת נישואין בפארק קישון בחיפה

 

איך אני מקבל ייעוץ למקום מושלם להצעה?

ישנם עוד המון מקומות להצעת נישואין בחיפה והסביבה, אנחנו סיפרנו לכם על מעט מאוד מקומות, תוכלו לדבר איתנו בטלפון להתייעץ ונשמח לעמוד לשירותכם ולהציע לכם מגוון מקומות יפים להצעת נישואין שהיא לא תשכח, מבטיחים, 055-970-5875 חייגו כעת!

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

חדש במגזין