ייעוץ חינם:

055-970-5875

עיצוב הצעת נישואין

מגוון עיצובים להצעת נישואין

כל הצעת נישואין מתחילה בחשיבה מעמיקה כדי לקבל החלטה על אופן עיצוב הצעת נישואין. הסגנונות הם רבים מאד ולכן קו החשיבה המרכזי הוא מהו העיצוב שתאהב בת הזוג ובהתאם לכך להזמין את המרכיבים הדרושים לכך.

הפקת הצעת נישואין 

בשלב הראשון מתכננים את מכלול ההפקה ואת המיקום ובהתאם לכך אפשר לסווג את העיצוב שמתאים. קיים הבדל משמעותי בין עיצוב והפקת הצעות נישואין במקום סגור כמו בבית, בצימר או בבית מלון לעומת מקום פתוח כמו חוף הים או ליד בריכת השחייה בצימר. 

חברת זוג מלמעלה מפיקה כבר למעשה מעשור הצעות נישואין מגוונות ומפתיעות בכל הארץ. לכן כאשר בן זוג פונה אלינו אנו מציעים לו שפע של רעיונות מקוריים והוא מגבש חשיבה אילו מההצעות האלו מותאמת באופן מושלם לבת הזוג שלו.

עיצוב חדר הצעת נישואין

אצל זוגות רבים בת הזוג ממתינה בקוצר רוח ליום בו היא תקבל הצעת נישואין מהחבר שלה. יש כאלו שברור להן שתהיה זו הצעת נישואין אינטימית ביום הכי לא צפוי בשנה כך שהיא לא תצפה שזה יקרה. היא חוזרת מותשת מיום עבודה, פותחת את הדלת ומגלה כמות עצומה של בלונים אדומים בסלון, מקצתם נושקים לתקרה, שביל של בד לבן שמעוטר בהמון עלי כותרת אדומים מוביל לשלט עגול מרהיב ביופיו ובתוכו השאלה החשובה התינשאי לי ? 

אם הפקת הצעת נישואין נערכת בצימר יפהפה מול נוף משגע, אנו מכינים מראש את הצימר, מעצבים בו סידורי בלונים ייחודיים, על המיטה מסדרים פרחים צבעוניים בכיתוב – marry me  מוסיפים שולחן קטן ועליו בקבוק שמפניה קר וזוג כוסות יפהפיות וכאשר בני הזוג נכנסים בפעם הראשונה לצימר קריאות ההפתעה הן עצומות ובן הזוג כרע ברך ומגיש לה טבעת עם יהלום נוצץ במרכז.

הפקות נישואין בטבע 

הנושא החשוב ביותר בהצעות נישואין הוא ליצור עיצוב הצעות נישואין בטבע באמצע שום מקום כך שבת הזוג שלא ציפתה לאירוע כה חשוב היום. מולה היא רואה לב ענק שיש בו שרשרות של אור הן סביבו והן בתוכו, כתובת אש, אותיות מלד או אותיות מפרחים וזאת על פי בחירתו של בן הזוג. אם הצעת הנישואין מתרחשת בשקיעה או בשעות הערב, עששיות דקורטיביות או נרות ריחניים מובילים את הכלה לעתיד לקרבת השלט המזמין אותה להינשא ובן הזוג כורע ברך כשהוא מצפה לתשובה חיובית. 

לאחר שמיעת התשובה מופעלים הזיקוקים שהוכנו מראש בשני צדי השביל ומכל עבר צצים החברים ובני המשפחה שהתחבאו ברחבי השטח וכעת מתכנסים לחגיגה עצומה של טעמים וצלילים לכבוד בני הזוג המאורסים.

הצעת נישואין בשקיעה 

המראה הקסום של השקיעה מוסיף רבות לאווירה הרומנטית ולכן זהו הזמן המושלם להציע הצעת נישואין בחוף הים או במקומות אחרים שבהם אפשר לראות את השמש הופכת לכתומה ויורדת לאט לאט במערב.

העיצוב כולל מבנה המזכיר חופה וקשורים אליו בדי שיפון יפהפיים אשר מתנפנפים עם הרוח, השלט התינשאי לי מורכב מפרחים או מאותיות לד צבעוניות ועם המבט לשלט המדהים לא נותר לגבר אלא לשאול את השאלה החשובה ביותר עבורו ולכן את התשובה החיובית שמקפיצה ברגע אחד את רמת האדרנלין לרמה הגבוהה ביותר. 

אנחנו כאן בשבילכם לעיצוב הצעת נישואין מקורית במקום המושלם עבורכם. דברו אתנו ונתכנן יחד את האירוע החשוב ביותר השנה.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

חדש במגזין