ייעוץ חינם:

055-970-5875

הצעת נישואין בקיסריה

הצעת נישואין בקיסריה עם זוג מלמעלה

מי שמעוניין להציע הצעת נישואין ייחודית, מחפש מקומות יוצאי דופן כדי ליצור הפתעה מושלמת במקום ובזמן שבת הזוג שלו לא חושבת כלל שהוא יבצע צעד זה, קיסריה הוא המקום המיוחד ביותר להצעת נישואין מרגשת.

הצעת נישואין בשקיעה בקיסריה
עם מגוון אותיות פרחים
אפשרות להפקה שלמה
כולל זיקוקים, כולל צילום
להצעת מחיר חינם חייגו כעת:
055-970-5875

הצעת נישואין בקיסריה
הצעת נישואין בקיסריה – בחוף הקשתות

למה כדאי להציע נישואין בקיסריה

הצעת נישואין בגן לאומי קיסריה הוא אחד המקומות היפים ביותר בישראל ולכן אין זה מפתיע שמגיעים אליו בכל יום הרבה מאד תיירים מחו"ל וגם הרבה ישראלים, כדי ליהנות מהיופי של העיר העתיקה ששרדה מאות שנים מהתקופה הפרסית ומהתקופה הרומית. 

היופי של קיסריה נובע מהעתיקות הרבות הקיימות בה מהתקופה שבה שלטו הרומים בישראל והפכו את נמל קיסריה לנמל הבית שלהם. כך אפשר לסייר בארמון הורדוס ולהתרשם מרצפת הפסיפס המיוחדת, לראות את בתי המרחץ העתיקים, בתי המקדש לאלים וגם לבקר במוזיאון שהוקם בשטח זה. 

התיאטרון הרומי הוא אחד המקומות הנעימים לבקר בו הן כשיש הופעות מוסיקה והן כשהוא ריק כדי להתרשם מהמקום העוצמתי בעל האקוסטיקה הנפלאה. 

מקומות להצעת נישואין בקיסריה

בסיום הסיור בגן הלאומי אפשר להמשיך בהליכה בחוף הים היפהפה של קיסריה, להתרשם מהמפרצים ומשובר הגלים, ללכת על אמת המים – האקוודוקט המרשים בחוף הקשתות ושם תמתין לבת המזל הצעת הנישואין הקסומה. 

לחלופין זה יכול להתבצע בכל מקום אחר במרחב של עתיקות קיסריה, או על הבמה בתיאטרון הרומי כדי להדגיש שמדובר באירוע יוצא דופן אשר קורה פעם בחיים.

הצעת נישואין בקיסריה

למה דווקא אנחנו?

המקצועיות של צוות זוג מלמעלה היא של שנים רבות ולכן יש לנו אין ספור רעיונות מקוריים ויצירתיים להצעות נישואין. כל גבר שמחפש הפקה מקורית ויש לו חלום שהוא מעוניין לממש, נפגש אתנו ומסביר לנו מהו קו החשיבה שלו. אין רעיון שמבחינתנו הוא לא בר מימוש. אנחנו שומעים את הבקשה של הגבר, זורמים אתו ומחפשים פתרונות מעשיים כדי לבצע זאת בפועל.

לאחר פגישה כזו אנו מיידעים את הגבר שדרושים לנו כמה שעות או כמה ימים כדי למצוא את הדרך לבצע זאת בפועל, לעיתים אנו זקוקים לפעולת הסחה מתוחכמת, לעיתים אנו זקוקים לציוד מיוחד, או אישור מההנהלה של מיקום ספציפי, כדי לקיים בו את האירוע המרגש.

כאן שם ובכל מקום 

הצעת נישואין קיסריה היא העיר המושלמת להצעת נישואין מיוחדת. קיסריה היא מהמקומות הפופולריים ביותר שבו גברים בוחרים להציע נישואין עם השקיעה, בני הזוג צועדים על בד יפהפה לעבר השקיעה, בת הזוג מוקסמת מהשפע של הבלונים הצבעוניים, הפרחים הססגוניים ונרגשת מאד כאשר בן הזוג כורע ברך ופותח את הקופסה המרשימה ובה טבעת היהלום היפהפייה שהוא בחר, מתוך המבחר העצום של טבעות היהלום שהיו באולם התצוגה של חנות התכשיטים הגדולה.

מקומות נוספים שמתאימים להציע נישואין הם חדר בבית מלון או בצימר, במהלך טיול בטבע בכל מקום בישראל, בחוף הים בתל אביב או בכל עיר אחרת לאורך חופי הים התיכון, על יאכטה המפליגה לאורך חופי ישראל, בכדור פורח, במטוס קל, בבית או בכל מקום אחר שנראה לבן הזוג שהוא המתאים ביותר לקשור את חייו עם חייה של בת הזוג האהובה שלו.

שאלות ותשובות

icon

קיסריה היא מקום סופר רומנטי, יש בה חוף ים מרהיב, עתיקות מדהימות, והמון מסעדות איכותיות, אלו רק חלק מהסיבות להציע נישואין בקיסריה.

icon

כן! יש אפשרות להציע נישואין בחוף הקשתות - מקום רומנטי ומדהים במיוחד בשקיעה

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

חדש במגזין